וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולנד: "כולם דיברו על מכבי תל אביב, דווקא חיפה עושה לנו צרות"

29.3.2016 / 8:19

רכז הפועל ירושלים מסמן את הירוקים כיריבה העיקרית על האליפות: "מעדיף לפגוש אותם בדרך לתואר כדי שנרוויח אותו כמו שצריך. לא זוכים באליפות אם מפחדים". שביעות רצון מאיליי הולמן

one

שביעות רצון בהפועל ירושלים לאחר הניצחון 89:95 אמש (שני) ברוממה מול מכבי חיפה. בירושלים ציינו לטובה את האופי שהפגינו השחקנים על המגרש בדקות הסיום של המשחק. בירושלים מרוצים מההשתלבות המהירה ומהיכולת שמציג איליי הולמן, שסיים עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים.

אי ג'יי רולנד, שבלט אצל ירושלים עם 20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, סיכם את המשחק: "חיפה היא לא יריבה קלה. בכל פעם שאנחנו משחקים נגד חיפה הם מציגים יכולת טובה מאוד. זה הסטייל שלהם, ידענו שאנחנו צריכים להילחם. צריך לעמוד באינטנסיביות שלהם וכך פעלנו. למרות שהצלחנו להשיג יתרון יפה חיפה חזרה למשחק. השחקנים עשו כמה מהלכים יפים והציגו אנרגיה. טוני גפני חסם חסימה גדולה, וכל השחקנים התאמצו מאוד כדי להצליח להשיג ניצחון".

הרכז הוסיף: "אתה לא יכול לפחד מאף אחד, ככה לא זוכים באליפות, כולם בתחילת העונה דיברו על מכבי תל אביב אבל חיפה היא זאת שעושה לנו את הצרות, אני מעדיף לפגוש אותם מאשר להימנע מהם, כדי להרוויח את האליפות".

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (אמצע). יוסי ציפקיס
לא מפחדים. שחקני ירושלים חוגגים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully