וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: נמרוד משיח מוביל בתחרות גביע העולם בפלמה דה מאיורקה

28.3.2016 / 15:49

הגולש, שנמצא בפיגור בתחרות הפנימית מול צוברי, ניצח בשני השיוטים שנערכו, לעומת צוברי שמדורג 11 כללי. במצב הנוכחי: משיח בריו. אצל הנשים, דריהן מפתיעה במקום השני, דוידוביץ' רק חמישית

נמרוד משיח, גולש ישראלי. ברני ארדוב
מוביל. משיח/ברני ארדוב

נמרוד משיח מוביל בתחרות גביע העולם בפלמה דה מאיורקה, כך מתברר מתוצאות שני השיוטים שנערכו היום (שני). משיח, שנאבק על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בריו, ניצח בשני השיוטים שנערכו היום במסגרת הבית הצהוב, שבו מתחרה גם צוברי, ויש לו שתי נקודות שליליות בלבד.

שחר צוברי מדורג אחרי היום הראשון במקום ה-11 המעט מאכזב מבחינתו, אחרי שהוא דורג 11 בשיוט הראשון ו-4 בשיוט השני. כזכור, משיח חייב להשיג מדליה כדי לשמור על סיכוי להגיע לריו. נכון לעכשיו, צוברי מוביל עליו עם 22 נקודות לעומת 11.25 בלבד שיש למשיח. כדי להגיע לריו, משיח יהיה חייב להשיג מקום על הפודיום, רצוי עם מדליית זהב או כסף, כאשר אם הוא ישיג ארד, הוא יהיה זקוק לכך שצוברי לא יהיה בשמינייה הראשונה.

אצל הנשים מתפתח מאבק מסקרן מאוד, ואם מעין דוידוביץ' הייתה בטוחה שהיא הולכת להבטיח בקלות את הכרטיס למשחקים בריו, הרי שנכון לעכשיו נוי דריהן מקדימה אותה. דריהן המפתיעה, ממועדון השייט באילת, מדורגת במקום השני הכללי אחרי שבשיוט הראשון היא ניצחה ובשיוט השני היא סיימה שלישית. דוידוביץ', שמתחרה איתה במסגרת הקבוצה הצהובה, סיימה במקומות השלישי והרביעי בשני השיוטים ומדורגת חמישית כללית.

מעיין דוידוביץ', גולשת ישראלית. ברני ארדוב
דריהן לפניה. דוידוביץ'/ברני ארדוב

כזכור, דוידוביץ' היא הגולשת היחידה שעד כה השיגה נקודות בתחרויות המבחן ויש לה 10.5 נקודות. אלא שפודיום של אחת המתחרות שלה, דריהן או כל מישהי אחרת, ישנה את התמונה לחלוטין ועשוי לשלוח את אותה גולשת לריו על חשבונה. מדליית זהב מעניקה בפלמה 25 נקודת, כסף 20 וארד 15, אבל גם מקום בשמינייה מעניק ניקוד (8.5 למקום הרביעי, 8 לחמישי, 7.5 לשישי, 7 לשביעי ו-6.5 לשמיני).

בדגם ה-470 המאבק הגדול הוא על הקווטה הבודדת שמחולקת בתחרות ועליה שמונה מדינות מלבד ישראל. כרגע המדינה שטרם השיגה את הקווטה ומדורגת במיקום הגבוה ביותר היא פינלנד שהצוות שלה נמצא במקום העשירי. ישראל נמצאת שנייה בדירוג הזה, כאשר גיל כהן ונינה אמיר נמצאות במקום ה-18 אחרי שאת שני השיוטים שלהן הן סיימו 14 ו-5. נויה ברעם ורימון שושן ממש נושפות בעורפיהן ומדורגות 19 (7 ו-12). צוף זמט וסתיו ברוקמן הרחק מאחור במקום ה-40 (20 ו-18).

אכזבה גדולה בפתיחת התחרות אצל השייטת בדגם הלייזר רדיאל, אורן יעקב, שנאבקת על אחד משני הכרטיסים שמחולקים לריו מבין המדינות שטרם השיגו אותם. יעקב דורגה 21 בשיוט הראשון ו-27 בשיוט השני במסגרת הבית הצהוב והיא נמצאת כרגע במקום ה-50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully