וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס שבר שיאים בספרד והודה: "הפרישה שלי קרובה יותר ויותר"

שוער נבחרת ספרד השווה מול רומניה (0:0) את השיא האירופאי כשרשם הופעה 166 במדים הבינלאומיים (אך עדיין רחוק מהשיא העולמי), שבר שיא משחקים ללא ספיגה, והודה: "הזמן עושה את שלו". דל בוסקה מודאג מהיכולת

שוער נבחרת ספרד, איקר קסיאס. רויטרס
משחק 101 בנבחרת ללא ספיגה. קסיאס/רויטרס

איקר קסיאס השווה אתמול (ראשון) את שיא ההופעות הבינלאומיות באירופה, כששיחק בפעם ה-166 במדי נבחרת ספרד בתיקו 0:0 מול נבחרת רומניה, אבל מאשר שהפרישה שלו מתקרבת. קסיאס בן ה-34 שמר על רשת נקייה בקלוז' ארינה, כשהשווה את השיא של הלטבי ויטאליס אסטפייבס.

"אני שמח שהגעתי להופעה ה-166, ולהיות האירופאי עם הכי הרבה הופעות בנבחרת", אמר השוער, שלאחרונה ספג ביקורות צורמות על היכולת שלו בפורטו, "במהלך השנים הארוכות שלי בנבחרת היו לי תקופות טובות יותר וטובות פחות, אבל אעדיף לזכור את הטובות יותר".

על אף השוואת השיא האירופאי, קסיאס עדיין "רק" במקום השישי ברשימת השחקנים בעולם עם הכי הרבה הופעות בינלאומיות. לפניו נמצאים אחמד חסן המצרי (184), מוחמד על דאייה מערב הסעודית (178), קלאודיו סוארס ממקסיקו (177), חוסאם חסן המצרי (169) ואיוון הורטאדו מאוקוודור (168). אגב, המאזן של אסספייבס מעט שנוי במחלוקת, כשרשם שני משחקים שלא אורגנו על ידי פיפ"א. עם זאת, קסיאס שבר שיא כשהצליח שוב לשמור על רשת נקייה ועשה זאת ב-101 מתוך 166 המשחקים שלו - 61 אחוז, שיא עולמי.

השוער האגדי, שהניף כקפטן לה רוחה את גביע העולם ואת גביע אירופה, הודה: "מועד הפרישה שלי קרוב יותר ויותר. ברור שהזמן עושה את שלו אצל כולם, ואני לא יוצא מהכלל. אבל אני עדיין מקווה שאהיה בנבחרת מלאה בשחקנים צעירים. לא יודע אם זו השנה האחרונה שלי בנבחרת, אני רק רוצה ליהנות מכל רגע שיש לי פה". על הביקורות שספג אמר קסיאס: "אף אחד לא אוהב ביקורות, במיוחד שליליות, אבל אתה חייב ללמוד לחיות עם זה, כי אנחנו תמיד תמיד במרכז הסערה".

אגב, זה היה התיקו השני של ספרד בימים האחרונים, אחרי ה-1:1 מול איטליה, ואלופת אירופה לא משכנעת. "אני לא שמח אחרי שתי תוצאות התיקו האחרונות", אמר המאמן ויסנטה דל בוסקה, "לא היינו מספיק טובים בהל, בכל חלקי המגרש. ניסיתי לנצח ולעשות ישוניים, אבל זה לא שינה כלום. רומניה שיחקה טוב, הם לא נתנו לנו לפתח משחק".

דויד סילבה נבחרת ספרד מול מיחאי פינטילי נבחרת רומניה. GettyImages
לא הרשימו. ספרד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully