וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "שמנו את ראשון לציון על המפה"

27.3.2016 / 22:24

מאמן הכתומים נשמע מרוצה אחרי ה-51:74 על הפועל חולון: "שיחקנו טוב מאוד בהגנה, בכל הגנה ששיחקנו עשינו עבודה טובה". אצל חולוניה: ראמל בראדלי הפצוע עלול לא לחזור העונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי ראשון לציון הביסה הערב (ראשון) 51:74 את הפועל חולון, במשחק שפתח את המחזור ה-25 בליגת העל. הכתומים, שישחקו ביום חמישי מול פרנקפורט בחוץ במשחק הגורלי ביורופקאפ, נראו מצוין וסגרו את המשחק כבר ברבע הראשון, בסיומו הובילו 15:31. שון דאוסון (22 נקודות, 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) ודריל מונרו (22 נקודות ו-12 ריבאונדים) בלטו אצל ראשון. מבחינת חולון, לא רק ההפסד כואב לדן שמיר, אלא גם העובדה שראמל בראדלי נפצע במפשעה והוא ייעדר בתקופה הקרובה ועלול לא לחזור לשחק העונה. רק זה היה חסר לשמיר.

דאוסון במשחק פנטסטי/ברני ארדוב

מאמן ראשון לציון שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "ידענו שזה יהיה קרב קשה, שיחקנו טוב בהגנה, כל הגנה ששיחקנו הייתה טובה ומתואמת, הוצאנו לפועל טוב מאוד. המשחק הזה הגיע לנו ולקחנו אותו. יש לנו אחלה חבר'ה שיודעים לחפות אחד על השני. זה המוטיב של קבוצה, אחד חסר, שניים חסרים, אבל עדיין משחקים". לקראת המשחק מול פרנקפורט אמר מאמן ראשון: "ראיתם שפרנקפורט קבוצה איכותית, הרבה קבוצות לא הצליחו לנצח אותה, ואנחנו כן. נעשה הכול כדי להגיע לפיינל פור, חמשת החודשים שלנו באירופה היו אינטנסיביים וקשים, אבל שמנו את ראשון על המפה".

על היכולת של שון דאוסון, אמר דרוקר: "שון מאמין בי, אני יודע לגשת לשון, ונהנה לראות אותו מול העיניים שלי. כיף לראות אותו מתקדם ומתפתח. אהבתי לראות את מה שהוא עשה נגד קלייבורן. אני מנסה לתת לו את הכיוון. אני מקבל שיחות מעבר לים, ואני מאוד רוצה שיהיה עוד נציג שם. אנחנו רואים שחקן ישראלי כוכב שגדל לנו מול עיניים". על כריס רייט, שנעדר, אמר דרוקר: "רייט בספק גדול ליום חמישי, פאלמר אני מניח שישחק. נתקדם מיום ליום".

מאמן חולון דן שמיר אמר: "למנצחים תמיד צריך לתת קרדיט, וכל הכבוד להם על מה שהם עשו, אבל כמובן שהעבודה שלנו היא לא לחלק להם ציונים. ברור שלא עשינו את העבודה שלנו היום, חטפנו פה מכה די רצינית. כמובן שיותר מהתוצאה של המשחק הספציפי, מה שמטריד זה איך ששיחקנו ואין תירוצים. גם אם הם היו משחקים רע היינו מפסידים.

"החודשים האחרונים מוציאים מאיתנו המון, וכדי לנצח אנחנו צריכים להוציא מעצמנו הרבה מאוד. מה קרה עם מארק ליונס? המשחק התחמם קצת ברבע השלישי, מהצד שלי רציתי לקרר את ההתחממות. ידענו שיהיה לוויל מתישהו משחק קצת חלש, לפני כמה שבועות הייתה לי איתו שיחה ואמרתי לו שנצטרך ממנו בערך 30 נקודות בכל משחק כדי להעביר אותנו את כל המכשולים. הוא צריך לקחת אותנו לניצחונות והוא עשה את זה שבוע אחרי שבוע. כשכולם מתמקדים בו, ובוא נהיה אמיתיים, הבן אדם סוחב אותנו על הכתפיים ומתישהו זה לא הולך, וגם הוא בן אדם".

לגבי ראמל "סמות'" בראדלי אמר שמיר: "הוא פצוע כבר תקופה ארוכה, דיברנו על זה לא מעט, במבנה הקבוצה לא היינו אמורים להביא גארד עכשיו, אבל אם הבאנו אותו כי ראמל משחק עם כאבים ומאוד מוגבל, ההתנהלות הייתה קשה. לא ידענו למה לצפות ממנו בכל משחק, והיינו צריכים להביא מישהו בעמדה שלו, לא יודע אם ישחק איתנו עוד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי ראשון לציון הביסה 51:74 את הפועל חולון

לכתבה המלאה
שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
דרוקר מרוצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully