וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון זכה במדליית זהב בגרנד פרי טביליסי

27.3.2016 / 17:55

הישג נאה לסגן אלוף אירופה, שניצח את רוי מייר ההולנדי בגמר, זאת לאחר שהטיל תוך 22 שניות בלבד את אנדריי ולקוב הרוסי בשלב חצי הגמר. לי קוכמן הודח כבר בסיבוב השני

הישג נאה לג'ודוקא אורי ששון (מעל 100 ק"ג), שזכה הערב (ראשון) במדליית זהב בגרנד פרי טביליסי, לאחר שניצח את רוי מייר ההולנדי בגמר הודות ליוקו שרשם בשלב מוקדם. עוד לפני כן, סגן אלוף אירופה השיג איפון חלומי תוך 22 שניות בלבד בחצי הגמר מול אנדריי וולוקוב הרוסי. בעקבות פציעה החליט מאמן הנבחרת, אורן סמדג'ה, להחזיר את ששון לארץ ולא לשתף אותו בטורניר הקרוב בטורקיה.

דרכו של ששון החלה מוקדם יותר בסיבוב השני כאשר הישראלי הצליח לנצח בעונשים את כריסטופר שרינגטון מבריטניה, שספג שני עונשים לעומת אחד של הישראלי. בהמשך חיכה לששון הברזילאי רפאל סילבה, שזכה במדליית ארד באליפות העולם ב-2003. ששון השיג יוקו, ולמרות שלושה עונשים שספג הוא העפיל לחצי הגמר, ושם כאמור הוא גבר על וולקוב.

מוקדם יותר, לי קוכמן (עד 90 ק"ג), נעצר בסיבוב השני, כשכבר בקרב הראשון שלו מול אייגרס מילנברגס הלטבי הוא רשם הפסד. קוכמן השיג ראשון ווזרי, אבל יריבו החזיר בווזארי משלו ולבסוף השלים איפון שסגר את דרכו של הישראלי בתחרות.

אורי ששון ג'ודוקא. רויטרס
זכה בזהב. אורי ששון/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully