וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן לבאות? ואן חאל שותף לבניית הסגל של יונייטד לעונה הבאה

על פי דיווחים באנגליה, המאמן שכבר נראה בדרך החוצה ייעץ לשדים האדומים לבצע מהפכה בסגל ולמכור בין היתר את דפאי, שניידרלין ורוחו. מרסיאל: "ואן חאל כל הזמן צועק, אני מגיב בצחוק"

one

עבור מנצ'סטר יונייטד, מעט מאוד נשאר על הכף בעונה הנוכחית. השדים האדומים איבדו כבר מזמן סיכוי לזכות באליפות, ועל פי שלל דיווחים כבר סיכמו עם ז'וז'ה מוריניו לעונה הבאה. למרות זאת, נראה כי לואי ואן חאל משחק תפקיד בבניית הסגל לעונה הבאה. על פי דיווח ב'סאן', יונייטד מתייעצת על המאמן ההולנדי בנוגע למהפכה שהיא מתכננת בסגל. בין היתר, ממפיס דפאי עשוי להימכר, וכך גם מורגן שניידרלין, מרקוס רוחו ופיל ג'ונס.

יונייטד מתכננת לקדם הצערה בסגל ומייעדת לצעירים אנתוני מרסיאל ומרכוס רשפורד תפקיד משמעותי במיוחד. מרסיאל התייחס אמש בראיון לתקשורת ההולנדית ליחסים המבדרים משהו בינו לבין ואן חאל. "הוא מרבה לצעוק עליי, הוא מאוד קשוח איתי. אבל בכל פעם שזה קורה, אני פשוט צוחק. אני מבין שזה לטובתי ולא לוקח ללב. נראה שזה בדיוק מה שהייתי צריך", אמר.

גם רשפורד עדיין לא לגמרי קנה את ואן חאל. באנגליה מדווחים שבמסגרת הנסיונות להשאיר את השחקנים הצעירים מרוכזים, נאסר עליהם להיכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה הבוגרת, מלבד תדרוכים לפני ובמהלך משחקים. רשפורד, שמככב בתקופה האחרונה, נאלץ להתלבש ולהתקלח בחדר ההלבשה של קבוצת הנוער של השדים האדומים.

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יש לו כמה עצות. ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully