וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה חלשה או קבוצה חזקה? מספרי המרוץ הסנסציוני לאליפות של לסטר

מוליכת הפרמיירליג נמצאת במקום הראשון מחודש נובמבר, אך היכן הייתה ממוקמת עם אותו מאזן בעשר העונות הקודמות? ב'דיילי מייל' השוו ובדקו. וגם: המאזן העגום של יונייטד שאחרי פרגוסון

ריאד מחרז שחקן לסטר סיטי חוגג עם ג'יימי ורדי. רויטרס
יחגגו גם ב-16 במאי? לסטר/רויטרס

אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הפרמיירליג והכדורגל האירופי בכלל הולכת והופכת מציאותית. לסטר סיטי נמצאת בפסגת הליגה כבר 97 ימים והיא רחוקה חמש נקודות מטוטנהאם שבמקום השני כשנותרו 21 נקודות בקופה. הקבוצה שבילתה הכי הרבה במקום הראשון העונה היא מנצ'סטר סיטי, שהודחה משם לאחר 100 ימים. מנצ'סטר יונייטד, שבעידן אלכס פרגוסון כנראה לא ראתה צורך בלספור את ימיה בפסגה כי שם היא בדרך כלל מצאה את עצמה, רשמה בסך הכל 10 ימים במקום הראשון מאז עזיבתו של הסקוטי. טוטנהאם עוד לא הביטה על שאר הליגה מלמעלה העונה בשום שלב.

רבים טוענים כי שחקניו של קלאודיו ראניירי בסך הכל מנצלים עונה חלשה מאוד באנגליה וכי הם לא היו זוכים סאף עונה אחרת, וקשה להתווכח עם הטענות הללו כאשר יונייטד, סיטי, ארסנל, ליברפול ובעיקר צ'לסי לא הצליחו להתרומם השנה ולהיות חלק מהותי ממאבק האליפו. אך האם הדבר מוריד מהישגה של הקבוצה הקטנה, שסומנה בתחילת העונה כיורדת כמעט ודאית? 'דיילי מייל' הבריטי השווה בין מאזנה של לסטר למאזן האלופות בעשור האחרון בפרמיירליג, ובדק היכן הייתה מוצאת את עצמה ממוקמת בטבלה בכל אחת מאותן עונות.

ללסטר יש כרגע 66 נקודות מ-31 משחקים (ממוצע של 2.1 נקודות למשחק). בעונה שעברה זכתה צ'לסי עם 2.3 נקודות למשחק, וכך גם סיטי בעונה שלפני כן ויונייטד בעונתו האחרונה של פרגוסון. בקצב הנוכחי, לסטר אמורה לסיים את העונה עם 81 נקודות, המאזן הנמוך ביותר מאז יונייטד של 2000/01.

אז איפה לסטר הייתה מתברגת בטבלאות של העשור הקודם עם 66 נקודות ב-31 משחקים? באף אחת מהעונות היא לא הייתה ראשונה, אך הדבר המרשים הוא שהיא גם לא הייתה מחוץ לרביעיה הראשונה (שלוש פעמים במקום השני, שלוש פעמים בשלישי וארבע ברביעי). אז נצטרך לחכות עד ה-16 במאי כדי לדעת האם לסטר אכן תהיה אלופה העונה, אך מה שבטוח שבכל מקרה מדובר בעונה מרשימה ביותר של השועלים.

  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully