וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בלינד: "ברגע שהמשחק מתחיל, צריך להיות מוכנים כמו מקצוענים"

מאמן הולנד הודף את הטענות לפיהן המחווה ליוהאן קרויף השפיעה על שחקניו בהפסד 3:2 לצרפת: "מאכזב. למדנו המון". דידייה דשאן: "נצטרך לעבוד יותר קשה". וגם: צפו בתמונות המרגשות

צרפת גברה אמש (שישי) 2:3 על הולנד בחוץ במשחק הכנה דרמטי לקראת יורו 2016, במשחק שייזכר בעיקר כמחווה ענקית ומרגשת לזכרו של יוהאן קרויף בהשתתפות שתי הנבחרות ועשרות אלפי האוהדים. הנבחרת הביתית עלתה לכר הדשא כאשר אף שחקן לא לובש את החולצה מספר 14, שהייתה שייכת לגדול שחקניה בכל הזמנים, והמשחק הופסק בדקה ה-14 לדקה של מחיאות כפיים לזכרו. קרויף כבש במדי הנבחרת 33 שערים ב-48 הופעות. אגב, ווסלי סניידר היה השחקן היחיד בסגל הולנד למשחק ששותף גם ב-1:4 על צרפת ביורו 2008.

AP

מאמן הולנד, דני בלינד, הגיב על כך שנראה היה כי המחווה וההתמקדות בקרויף השפיעה על היכולת של נבחרתו, שלדקת מחיאות הכפיים הגיעה כבר בפיגור של שני שערים: "אני לא אאשים את הרגשות מהפרידה מיוהאן, ברגע שהמשחק מתחיל, צריך להיות מוכנים כמו מקצוענים", אמר, "היה לנו חוסר מזל בשער הראשון שספגנו. בקשר לשער השני, לא הגבנו טוב. למדנו המון. אני יכול לחיות עם תבוסה, כי באספקטים מסוימים של המשחק היינו טובים יותר, אבל זה מאכזב שלא סיימנו ב-2:2 למרות שאולי לא הגיע לנו".

קשר האורנג', דייבי קלאסן: "היו לי שלושה מצבים מצוינים לכבוש, הייתי צריך להיות יותר טוב. חבל שהפסדנו, אך מעל הכל זו הייתה מחווה יפה עבור יוהאן קרויף".

מאמן צרפת, דידייה דשאן: "השער הראשון שלהם הובקע עם היד ובשני איבדנו ריכוז, דבר שנצטרך להימנע ממנו. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, ובשניה פחות. בסופו של דבר ניצחנו אך נצטרך לעבוד יותר קשה. הולנד שינתה מערך תוך כדי משחק וזה כאילו ששיחקנו שני משחקים באחד. שלטנו במשחק אך בקלות היה יכול להסתיים בתיקו למרות שהגענו לשבעה-שמונה מצבים טובים, נצטרך לנהל את המשחקים הבאים טוב יותר".

על הופעותיהם של אנגולו קאנטה, שעלה לבכורה שלו בטריקולור, ושל דימיטרי פאייה: "פאייה היה מצוין, בכל פעם שהוא נגע בכדור הוא תרם. קאנטה היה במצב לסטר. הוא הביא אגרסיביות ועזר לזכות בכדורים. נתתי לו צ'אנס והוא היה רגוע". לגבי אוליבייה ז'ירו, שנמצא בכושר לא טוב בארסנל לאחרונה: "הוא בתקופת נסייון בקבוצה שלו, אך עבורינו הוא יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully