וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: רוסיה הביסה 0:3 את ליטא, אוסטריה - אלבניה 1:2

שלושה ימים לפני משחק הידידות המסקרן נגד צרפת בחוץ, חגגה הנבחרת של סלוצקי בזכות שערים של סמולוב, גולובין וגלושאקוב. פולין הביסה 0:5 את פינלד, אוסטריה - אלבניה 1:2, הונגריה - קרואטיה 1:1

משחקי הידידות וההכנה לקראת יורו 2016 נמשכו הערב (שבת). במשחק הראשון הצליחה רוסיה לנצח 0:3 את ליטא, אוסטריה עשתה את שלה עם 1:2 מול אלבניה ופולין הביסה 0:5 את פינלנד.

פיודור סמולוב שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
סמולוב חוגג את השער שלו/רויטרס

משחקי הכנה נוספים:

רוסיה - ליטא 0:3

שלושה ימים לפני שהיא פוגשת את צרפת למשחק חוץ קשה במיוחד, בילתה הנבחרת של לאוניד סלוצקי עם 0:3 ביתי מול ליטא החלשה. פדור סמולוב (41), אלכסנדר גולובין (61) ודניס גלושאקוב (72) כבשו את השערים עבור הרוסים.

אוסטריה - אלבניה 1:2

האוסטרים, שעלו בהרכב חזק ועם כל הכוכבים, עלו ליתרון 0:2 מהיר במיוחד כשכבר אחרי 13 דקות מארק יאנקו (6) ומרטין הארניק (13) כובשים. לאחר מכן, אוסטריה איבדה מעט מהקצב וגם ספגה שער של ארמיר לנג'אני (47), אבל הצליחה לנצח כשהאלבנים גם נשארים עם עשרה שחקנים אחרי צהוב שני של ארגיס קאצה (78).

פולין - פינלנד 0:5

הנבחרת המקומית עלתה בהרכב חסר וללא רוברט לבנדובסקי, שנכנס כמחליף רק בדקה ה-63, אבל גם כך הצליחה להביס 0:5 את פינלנד. קמיל גרוזיסקי (18 ו-85), פאבל וישולק (20 ו-66) ופיליפ סטארזינקי (32) כבשו את השערים לזכות המנצחת.

הונגריה - קרואטיה 1:1

שלושה ימים אחרי ה-0:2 מול ישראל, הנבחרת של אנטה צ'אצ'יץ' סיימה ב-1:1 בחוץ מול הונגריה, שבעצמה תשחק ביורו הקרוב. מריו מנדז'וקיץ' העלה את הקרואטים ליתרון בדקה ה-29, אבל באלאש דז'ודז'אק איזן בדקה ה-79 וקבע חלוקת נקודות במשחק בו נשלפו לא פחות משישה כרטיסים צהובים.

מארק יאנקו שחקן נבחרת אוסטריה (למעלה). GettyImages
מארק יאנקו כבש ראשון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully