וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה עוקבת אחרי אוזיל. ריאל מדריד תמנע את העברתו?

ב"אס" המדרידאי מדווחים שהקטלאנים שוקלים לרכוש את קשרה הגרמני של ארסנל. הבעיה: לבלאנקוס יש זכות להשוות כל הצעה תוך 48 שעות. אפשרות: ארדה, מוניר וסנדרו ייכללו בעסקה

one

ברצלונה נמצאת בעיצומה של עוד עונה מוצלחת מבחינתה, אבל מאחורי הקלעים קברניטי המועדון כבר מתכננים את העונה הבאה ואחד השחקנים שנמצאים חזק ברשימות של הקטלאנים, כך מדווחים בספרד, הוא מסוט אוזיל קשרה הגרמני של ארסנל שכיכב בעבר בליגה הספרדית במדי ריאל מדריד.

על פי הדיווחים רוברטו פרננדס אחד מקברניטי ברצלונה לומד את פרטי העסקה שצפויה להיות מסובכת במיוחד בגלל הסעיפים שהוסיפה ריאל מדריד בחוזה המכירה של השחקן, שנועדו בעיקר כדי למנוע מהשחקן לעבור מארסנל לברצלונה בעתיד. אוזיל כבר הביע את רצונו לחזור לספרד, אך לריאל יש אופציה בחוזה המכירה להשוות כל הצעה על השחקן מקבוצה ספרדית בתוך 48 שעות.

בנוסף, אם ארסנל תמכור את אוזיל ביותר מ-50 מיליון יורו (התותחנים רכשו אותו ב-44 מיליון יורו פלוס בונוסים), אזי ריאל מדריד תקבל 33 אחוז מסכום ההעברה. בברצלונה מודעים לסעיף הזה וינסו למנוע ממנו להתמשש על ידי כך שיעבירו לארסנל שחקנים כחלק מהעסקה ובכך יקטינו את סכום ההעברה.

שחקן ארסנל, מסוט אוזיל. AP
יחזור לספרד? אוזיל/AP

על פי הדיווח ב-"אס" ארסנל מעוניינת במספר שחקנים של ברצלונה ביניהם ארדה טוראן הקשר הטורקי וגם מוניר וסנדרו שני שחקני הבית הצעירים של ברצלונה. אם ארדה אכן יעשה את הדרך ההפוכה, יימנע מצב שבו התותחנים יצטרכו לפצות את ריאל מדריד. אגב, גם הזכות של ריאל מדריד להשוות את ההצעה של ברצלונה עדיין מוטלת בספק ותלויה בפיפ"א שעדיין דנה בעונש שהטילה על ריאל ואתלטיקו לפיו שתי הקבוצות ממדריד לא יוכלו לרכוש שחקנים בקיץ הקרוב בגלל עבירה על חוקי ההעברות של שחקנים מתחת לגיל 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully