וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריס סן ז'רמן סימנה את דניאל סטארידג' כמחליפו של זלאטן

אלופת צרפת מתחילה בהכנות ליום שאחרי עזיבתו של השבדי. סטארידג', שמיעט לשחק העונה בגלל פציעות, יעלה 45-50 מיליון ליש"ט. נציגי פ.ס.ז' יגיעו ללונדון בשבוע הבא לפתוח במשא ומתן

one

בווידיאו: ההפסד של ליברפול לסאות'המפטון

פריס סן ז'רמן כבר זכתה באליפות צרפת בצורה מוחצת וכעת היא מכוונת את מלוא כוחה לעבר רבע גמר ליגת האלופות, שם תפגוש את מנצ'סטר סיטי. אלא שבין לבין, בפריס כבר חושבים על העתיד ולאחר שזלאטן איברהימוביץ' הצהיר עם הזכייה באליפות כי הוא צפוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה הנוכחית, בבירת צרפת סימנו לו מחליף מסקרן במיוחד.

ה"דיילי מייל" טוען הבוקר (חמישי) כי המטרה המרכזית של הקבוצה מעיר האורות, שמלבד זלאטן צפויה להיפרד בסיום העונה גם מהחלוץ האורוגוואי אדינסון קבאני, היא לא אחרת מאשר חלוצה האנגלי של ליברפול, דניאל סטארידג'. על פי הדיווח, פריס תהיה מוכנה לשלם למייטי רדז 45 עד 50 מיליון ליש"ט עבור סטארידג' הכישרוני אך מועד לפציעות.

נציגים של פריס סן ז'רמן צפויים להגיע ללונדון, למפגש בין אנגליה להולנד ביום שלישי בוומבלי, על מנת לפתוח בשיחות עם ליברפול בנוגע לשחקן, שמחזיק עדיין בחוזה לשלוש שנים נוספות במרסיסייד.

סטארידג' החל את הקריירה במנצ'סטר סיטי, אך לא זכה בה ליותר מדי הזדמנויות ועבר ב-2009 לצ'לסי. הוא שיחק שם קצת יותר, אולם בחורף 2013 מכרו אותו הבלוז לליברפול תמורת 12 מיליון ליש"ט. במדים האדומים הוא פרח ועד כה כבש 47 שערים ב-81 הופעות, כולל עונה גדולה שכמעט הסתיימה באליפות לצד לואיס סוארס. אלא שהפציעות המרובות גרמו לכך שבעונה שעברה הוא שיחק רק 12 משחקי ליגה והעונה, שבעה בלבד.

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול. GettyImages
בדרך לפריס? סטארידג'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully