וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בטקס כדור הזהב, רונאלדו כל הזמן דאג לניימאר. זה צד שלא מצפים לראות ממנו"

מנחת טקס כדור הזהב האחרון חשפה סיפור מפתיע: "עשינו חזרה ורונאלדו הגיע עם ניימאר לבמה. הם דוברים אותה שפה והוא הראה לו כל הזמן לאן ללכת ודאג שמתרגמים לו הכול"

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד עם ניימאר ברצלונה. AP
יחסים חמים. רונאלדו וניימאר/AP

טקס כדור הזהב האחרון לא האיר פנים לכריסטיאנו רונאלדו. אחרי שתי זכיות רצופות בתואר האישי היוקרתי בעולם הכדורגל כיום, הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד איבד את התהילה ליריבו הגדול ליאונל מסי, שזכה בכבוד בפעם החמישית בקריירה.

אלא שכעת, העיתונאית הבריטית קייט אבדו, חשפה סיפור שאירע במהלך טקס כדור הזהב האחרון בחודש ינואר ומציג את רונאלדו באור שונה לחלוטין מזה שרבים רואים אותו.

מלבד רונאלדו ומסי, אשר אחד מהם זכה בתואר בכל אחת משמונה השנים האחרונות, המועמד השלישי שהגיע לקו הגמר הפעם היה ניימאר. עבור כוכבה הברזילאי הצעיר של ברצלונה, הייתה זו הופעה ראשונה בקריירה בשלישייה האחרונה של כדור הזהב ורונאלדו, שדובר את שפתו של ניימאר, פורטוגזית, הניח בצד את היריבות הגדולה בין הקבוצות והתפנה לעזור, כל זאת למרות שגם מסי היה שם.

"בכדור הזהב שעשיתי בינואר האחרון, עשינו חזרה קטנה עם שלושת השחקנים שמועמדים לפרס, לפני שהם עולים לבמה בטקס האמיתי", סיפרה אבדו, "רונאלדו הגיע לבמה עם ניימאר. שניהם דוברים אותה שפה ולמרות שמסי וניימאר חברים לקבוצה, רונאלדו היה זה שלקח אותו איתו לכל מקום, הראה לו כל הזמן לאן ללכת ודאג שמתרגמים לו הכול והוא מבין הכול. הוא היה מאוד נחמד כלפי ניימאר ודאג לו. הוא כל הזמן רצה להיות בטוח שניימאר יודע מה צריך לעשות. זה צד של רונאלדו שאולי רבים לא מצפים לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully