וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק מנסל, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, מת בגיל 88

מנסל, שהדריך את הנבחרת בקמפיין מוקדמות המונדיאל ב-1982, הלך לעולמו. אימן גם את מכבי חיפה ולאחר מכן חזר לאנגליה. מההתאחדות נמסר: "ג'נטלמן בכל רמ"ח איבריו, תודתנו נתונה לו"

ג'ק מנסל מאמן כדורגל. וויקיפדיה, ויקיפדיה, צילום מסך
יהי זכרו ברוך. ג'ק מנסל/צילום מסך, וויקיפדיה, ויקיפדיה

ג'ק מנסל, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, מת היום (שלישי) כשהוא בגיל 88. מנסל החל את קריירת האימון שלו במועדון האנגלי טלסטאר ובשנת 1980 הוא החליף את עמנואל שפר כמאמן נבחרת ישראל והדריך אותה במוקדמות מונדיאל 82, שם הנבחרת הפתיעה עם 1:4 על פורטוגל, אך הפסידה לצפון אירלנד.

ב-1982 החל מנסל לאמן את מכבי חיפה, אבל התפטר מתפקידו לאחר המחזור ה-17 באותה עונה והוחלף על ידי ג'וני הרדי ולאחר מכן חזר להתגורר באנגליה. מלבד בישראל, מנסל אימן גם בארה"ב, הולנד וטורקיה.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות מביעה צער רב על מותו של ג'ק מנסל, מאמן הנבחרת הבוגרת בעברו. מנסל, ג'נטלמן בכל רמ"ח איבריו, עשה כמיטב יכולתו לטובת הנבחרת והכדורגל הישראלי ועל כך נתונה תודתנו לו, אז, היום ולעולם".

ממכבי חיפה נמסר: "נשיא המועדון, יעקב שחר ומועדון כדורגל מכבי חיפה מרכינים ראש עם לכתו של המאמן הלאומי ומאמן מכבי חיפה בעבר, גק מנסל שנפטר היום והוא בן 89 בלכתו. המועדון משתתף בצער המשפחה, מחבק ושולח את תנחומיו למשפחתו, יהי זכרו ברוך".

נבחרת ישראל תעלה למשחק הידידות מחר בקרואטיה עם סרטים שחורים על חולצות השחקנים והצוות, לזכרו של מנסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully