וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תציע לבר טימור חוזה ארוך טווח

22.3.2016 / 7:07

אחרי ההתקדמות במו"מ עם יותם הלפרין, האדומים מנסים להבטיח את עתידו של גארד ישראלי נוסף. שחקני ירושלים צהלו בחדר ההלבשה: "פעם שלישית בעונה זה לא מקרה, הולכים חזק על האליפות"

צילום מסך

אושר גדול ניכר אתמול (שני) בחדר ההלבשה של הפועל ירושלים לאחר הניצחון 66:73 על מכבי תל אביב בארנה. האדומים השלימו סוויפ עונתי על היריבה הגדולה ביותר שלהם על האליפות, הפעם, לשם שינוי, בזכות תצוגה הגנתית מרשימה. "פעם שלישית בעונה זה לא מקרה. אנחנו הולכים חזק על האליפות", אמרו בקבוצה. בירושלים מנסים לאתר גארד לקבוצה, אולם לראשי הקבוצה חשוב להביא שחקן אשר לא יפגע במרקם הקבוצתי. אדגר סוסה עדיין בין המועמדים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מי שנמצא על סף סיכום לשנתיים נוספות הוא יותם הלפרין. לצדדים נותר לסכם רק את סעיפי היציאה של החוזה. הבעלים אורי אלון אף אישר את הידיעה כשהכריז אמש כי "תמיד הצהרתי שיותם יישאר בקבוצה וזה לא השתנה. הוא יהיה גם בעונה הבאה". גם המאמן דני פרנקו, שלא מעט ביקורת הוטחה בו בשבועות האחרונים, זכה לתמיכה מהבעלים אלון. "פרנקו יישאר אלא אם יקרה משהו קיצוני", הכריז.

בפעם השלישית העונה: הפועל ירושלים גברה על מכבי תל אביב 66:73

הלפרין על סף סיכום לשנתיים נוספות. אלון: "תמיד אמרתי שיישאר"

מקל: "בתארים זוכים, לא מפסידים אותם". טבק: "לא נעשה טרגדיה"

טוני גפני בר טימור הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
גם הוא יישאר? טימור חוגג עם גפני/ברני ארדוב

הלפרין הוא לא השחקן היחיד אותו ירושלים מנסה להשאיר. לוואלה! ספורט נודע כי בשבועות האחרונים פנו ראשי הקבוצה אל בר טימור ובקבוצה מעוניינים להחתימו על חוזה ארוך טווח. טימור חתום לעונה נוספת עם אופציית יציאה, אולם בירושלים מדגישים כי הם רואים בו שחקן מפתח. בשיחה עם וואלה! ספורט טימור אמר על כך: "גם אני רוצה להישאר בירושלים. טוב לי פה וזה הבית שלי. כרגע אני לא על סף חתימה, אבל אני מאמין שהכל יסתדר ואני אשאר".

על הלפרין אמר טימור: "מאוד אשמח אם זה יקרה. יותם הוא שחקן מאוד חשוב לקבוצה. מדובר בקפטן, שחקן ואדם מדהים ואני שמח שהוא נשאר".

על המשחק עצמו אמר טימור: "היה משחק קשה, מכבי היא קבוצה מצוינת, בהתחלה היה לנו לא קל בהתקפה, מכבי מצוינת אך נלחמנו וניצחנו וזה מה שחשוב. ניצחנו אותם שלוש פעמים העונה, וזה מה שחשוב. אנחנו ראשונים בטבלה וזה מה שחשוב, לא כמה פעמים ניצחנו".

גם ליאור אליהו סיכם את המשחק: "יש למשחק משמעות, בטח כשנלחמים על המקום הראשון. להבדיל משנים קודמות יש את המטרה של המקום הראשון ואני שמח שידענו לעשות את זה. מכבי היא קבוצה טובה ולכן בהתחלה זה לא היה קל. אם ננצח בשבוע הבא את חיפה זה יעניק לנו הרבה אוויר להמשך הדרך. כי בפעם שעברה מול חיפה היה משחק מאוד אגרסיבי וקשה וגם הפעם יהיה קשה לנצח אותם".

לגבי יותם הלפרין, אמר אליהו: "לא יהיה מאושר ממני אם יותם באמת יישאר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גם דריל מורי, ג'נרל מנג'ר יוסטון שבא לראות את בנדר, התלהב מהקהל של ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully