וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית העונה: הפועל ירושלים גברה על מכבי תל אביב 66:73

אחרי מחצית ראשונה צמודה, יותם הלפרין (23 נקודות) סחף את האלופה לניצחון נוסף על היריבה השנואה, בדרך להבטחת המקום הראשון בליגה וליתרון הביתיות בפלייאוף. בכורה חלשה להנדריקס

one

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שני) 66:73 את מכבי תל אביב בארנה בירושלים, סימנה וי שלישי העונה מתוך שלושה משחקים מול היריבה המרה, והתקרבה להבטיח לעצמה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה ואת יתרון הביתיות הפלייאוף. שחקניו של דני פרנקו פתחו חזק ועלו ל-0:7, אך מטווח שלשות צהוב בראשות סילבן לנדסברג ודראגן בנדר העבירו את היתרון לצד השני ובסוך הרבע מכבי תל אביב הובילה בשבע הפרש. תצוגת השלשות המשיכה גם ברבע השני, אך אז גם התעורר יותם הלפרין וכמה פעולות נהדרות שלו ושל איליי הולמן החזירו את ירושלים לעניינים וליתרון. ריצ'רד הנדריקס עלה לבכורה מחודשת אצל האורחים ואחרי מספר החטאות סגר מחצית צמודה עם סל ב-41:41.

ברבע השלישי הצהובים התקשו מאוד לקלוע, ולאחר 6 מ-9 מחוץ לקשת במחצית הראשונה הכדורים הפסיקו להכנס. הלפרין המשיך להיות נהדר משני צידי המגרש ושתי שלשות רצופות שלו הביאו לבריחה של ירושלים. שתי הקבוצות ניראו מעט מבולגנות ואיבדו לא מעט כדורים, אך דקות טובות של אי ג'יי רולנד עשו את ההבדל. התל אביבים הוסיפו במחצית השניה רק שתי שלשות מעשרה ניסיונות והשליטה הירושלמית לא הוטלה בספק, כאשר ברבע האחרון הפער נשמר והיה ברור כי הנקודות עומדות להישאר בבירה. גל מקל עוד ניסה לקחת אחריות עם מספר פעולות, אך זה היה רחוק מלהספיק. נגמר 66:73, לראשונה בהיסטוריה ירושלים רושמת שלושה ניצחונות על מכבי תל אביב בעונה הסדירה.

חגיגה אדומה, שוב/ברני ארדוב

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם בריאן רנדל, גיא פניני, אייק אופייבו, סילבן לנדסברג וגל מקל, הפועל ירושלים פתחה עם דונטה סמית', אי ג'יי רולנד, טוני גפני, ליאור אליהו ויותם הלפרין.

11,113 הגיעו לארנה, שיא כל הזמנים למשחק בעונה הסדירה. אליהו קלע את הנקודות הראשונות מול האקסית. שחקניו של טבק פתחו מהוססים, ואיבדו שני כדורים בשתי ההתקפות הראשונות שלהם. אחרי שבע נקודות ללא מענה של ירושלים, לנדסברג הוא הצהוב הראשון שהתאפס, ועם שלשה הכניס את קבוצתו למשחק. חמש דקות מפתיחת המשחק, מכבי תל אביב כבר עברה את רף העבירות הקבוצתיות, והיא הכניסה את הנדריקס לבכורה מחודשת. שתי דקות לסיום הרבע, קליעת עונשין של סמית' קבעה 15:16 לאורחים, בדקות מעט מבולגנות של שתי הקבוצות שמרבות לאבד. בנדר חתם את הרבע עם השלשה השניה שלו במשחק, 19:26 לצהובים בסיום הרבע הראשון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ריצ'רד הנדריקס יוגב אוחיון מכבי תל אביב מול בר טימור הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בר טימור ביער צהוב/ברני ארדוב

רבע 2:

הרבע נפתח בשלשה של בר טימור, אך בנדר ענה בשלשה נוספת משלו. ירושלים חיזקה מעט את ההגנה, ואיילי הולמן עם דאנק מהדהד החזיר לה את היתרון 28:29. רנדל ירד לספסל עם עבירה שניה שלו. פניני הצטרף גם הוא לחגיגת השלשות של האורחים, שקלעו כבר 6 מ-8 מחוץ לקשת, אך יותם הלפרין לא נשאר חייב וקלע אף הוא מהפינה אחרי אסיסט יפה של סמית'. הולמן במשחק טוב הגיע לתשע נקודות עם סל ועבירה של יוגב אוחיון, ומכבי תל אביב שוב הגיעה מוקדם לחמש עבירות קבוצתיות. הסנטר האדום השלים מהלך של שלוש נקודות והעלה את קבוצתו ל-35:38. הנדנדה נמשכת והיתרון חוזר לצהובים, לאחר ריבאונד התקפה וסל של איתי שגב. שלשה של הלפרין ונקודות ראשונות של הנדריקס, שוב מריבאונד התקפה, סגרו מחצית ראשונה צמודה ב-41:41.

את הפועל ירושלים הובילו במחצית הראשונה יותם הלפרין עם 12 ואיליי הולמן עם 10. עבור הצהובים דראגן בנדר וסילבן לנדסברג סיפקו 8 נקודות כל אחד.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הגיעו מוכנים. הקהל האדום/ברני ארדוב

רבע 3:

הנדריקס המשיך מאיפה שסיים את המחצית וקלע את שתי הנקודות הראשונות במחצית השניה, אך איבד שני כדורים רצופים. ארבע נקודות רצופות של ליאור אליהו קבעו 44:47. הצהובים החטיאו מספר שלשות וסגרו כבר ארבע דקות ללא נקודה עם 1 מ-7 מהשדה בינתיים ברבע, אך ירושלים מתקשה לנצל זאת בשל התקפה מעט מבולגנת. גל מקל קלע שתיים בחדירה יפה, והעיר את הלפרין שקלע שתי שלשות רצופות כולל אחת על הבאזר. שתי הקבוצות עם 13 איבודים בשלב הזה. בסופו של דבר הקפטן האדום בכמה פעולות מצוינות בשני צידי המגרש הוביל את ירושלים ליתרון שמונה, לפני שרוצ'סטי בסל קשה קבע 52:58 בסוף הרבע השלישי.

ריצ'רד הנדריקס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכורה לא טובה. הנדריקס/ברני ארדוב

רבע 4:

ג'וש דאנקן קלע שלשה מהירה, מקל השיב בסל מהצבע בצד השני ועוד שתיים של הנדריקס אחרי צעדים של אליהו החזירו את הצבע ללחיים של טבק. שלשה של רולנד הקפיצה חזרה את היתרון לתשע הפרש וההתקפה של מכבי נראית תקועה לחלוטין. דקות טובות של רולנד ושתי נקודות נוספות שלו הקפיצו כבר את היתרון לדו ספרתי, 58:69. בשלב הזה למכבי תל אביב די נגמרו הכוחות, ולמרות ניסיונות של גל מקל ושלשה נוספת של בנדר כבר לא הייתה יכולה לחזור. 66:73 בסיום להפועל ירושלים.

seperator

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: יותם הלפרין 23 (5 מ-7 לשלוש), איליי הולמן 12, אי ג'יי רולנד (6 ריב', 5 אס') וליאור אליהו 10 כ"א, דונטה סמית' 5 (7 אס', 6 חטיפות).

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 15 (6 אס'), דראגן בנדר 11 (3 מ-5 לשלוש), סילבן לנדסברג 9, טיילור רוצ'סטי וריצ'רד הנדריקס (7 ריב') 8 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully