וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא ניצחה את מכבי תל אביב ועלתה לגמר הפלייאוף

הקבוצה של גל גלילי גברה על הצהובים 19:25, 25:22, 21:25, 22:25 ותפגוש ביום רביעי את הפועל מטה אשר/עכו. המאמן המנצח: "אנחנו הולכים על כל הקופה". זוהר בר נצר: "גאה בשחקנים שנתנו הכל"

גל גלילי מאמן הפועל כפר סבא בכדורעף. ברני ארדוב
מברוק. גלילי/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא העפילה הערב (ראשון) לגמר הפלייאוף בליגת הכדורעף לראשונה מזה 12 שנה, לאחר שניצחה את מכבי תל אביב 1:3 (19:25, 25:22, 21:25, 22:25), וסגרה את סדרת חצי הגמר על 1:2. סדרת הגמר (הטוב מחמישה משחקים) תיפתח ביום רביעי הקרוב באולם נעמן, כשהפועל מטה אשר/עכו תהנה מיתרון ביתיות על הפועל כפר סבא.

המאמן גל גלילי היה מאושר בסיום: "כולנו שמחים, זה היה קשה ולא תמיד בכדורעף נקי ומסודר. מעכשיו ניקח אוויר ונצטרך להתארגן לסדרת הגמר שתיפתח בעוד שלושה ימים. יש לנו כמה שחקנים פצועים והיינו שמחים לקצת זמן להתארגן, אבל זה מה יש ואנחנו הולכים על כל הקופה".

זוהר בר נצר נפרד מעונה רביעית ללא תואר: "אני גאה בשחקנים שנתנו הכל ברם מור ששיחק מול שלושה שחקנים, השחקנים רצו, אבל זה הספורט וחבל. זה מאוד מאוד מתסכל, אני מתוסכל כבש ארבע שנים אחרי חמש שנים טובות".

בלטו בהפועל כפר סבא: סבה דבש 21 נקודות, גיא בן גל, קרלוס מוסקרה ואסטבן קבררה 14 כ"א, וסילי פוילוב 8. במכבי תל אביב: גומז ז'וארס 22, מארק פלוטיזר 21, ואלדיר סיקוארה 15, יוחאי דדון 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully