וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "דמיצ'ליס נראה מבוגר מאוד כשרדף אחר רשפורד". צפו בתקציר

בצד האדום של מנצ'סטר מהללים את ילד הפלא שהכניע את הדרבי. המנג'ר התמוגג: "היום אני גאה. אין לנו יותר משחקים בימי חמישי, וזה חיובי". פלגריני: "לא הגיע לנו להפסיד". וגם: הממים

one

מנצ'סטר יונייטד השיגה הערב (ראשון) ניצחון גורלי בדרבי, עם 0:1 קטן על מנצ'סטר סיטי שצימק את הפער מהתכולים לארבע נקודות בלבד, והותיר ללואי ואן חאל ושחקניו סיכוי להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. גיבור היום שוב היה מרכוס רשפורד, שבגיל 18 הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש בדרבי הנוצץ.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד. רויטרס
לא מתעורר מהחלום. רשפורד/רויטרס

התגובות

לואי ואן חאל: "שיחקנו מחצית ראשונה טובה מאוד, ייצרנו הרבה מצבים וסיטי לא. במחצית השנייה היינו צריכים להילחם עד הסוף והיינו עייפים מיום חמישי. לסיטי היו יומיים יותר לנוח. אני מנג'ר גאה היום, הניצחון הזה מצמק את הפער מארבע נקודות והשווה אותנו לווסטהאם. מה עוד ניתן לעשות? איני יודע. אין לנו יותר משחקים בימי חמישי, וזה חיובי. מרכוס רשפורד מהיר מאוד, ודמיצ'ליס היה נראה מאוד מבוגר כשרדף אחריו".

כריס סמולינג: "זה כל כך מרענן לראות ילד כמו מרכוס רץ מול ההגנות, אני יודע שאם אני הייתי מולו זה היה מאוד קשה".

מייקל קאריק: "היתה לנו מחצית ראשונה טובה ושער גדול של מרכוס, סיום בלתי רגיל. היה לנו שבוע קשה, זו תוצאה מצוינת שמאפשרת לנו להתאושש מיום חמישי. זה יותר מסתם עוד שלוש נקודות, זה נותן לנו דחיפה גדולה ומומנטום לקראת שלבי ההכרעה".

מנואל פלגריני: "לא הגיע לנו להפסיד, שלטנו במשחק מהדקה הראשונה והיינו הקבוצה היחידה שרצתה לשחק לכל אורך המשחק, אבל החמצנו שלוש או ארבע הזדמנויות להבקיע. לכל שחקן יש ימים רעים, דמיצ'ליס היה לחוץ. לא הצלחנו להבקיע, וזו לא אשמתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully