וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו אלונסו שרד התרסקות קשה באוסטרליה: "חייו ניצלו בנס"

עונת הפורמולה 1 יצאה לדרך עם ניצחון של ניקו רוזברג, אבל הכותרות הלכו ל"אחת מההתרסקויות הדרמטיות בהיסטוריה של הפורמולה 1". הספרדי התהפך במהירות 315 קמ"ש, אבל יצא ללא פגע

GettyImages

עונת 2016 של הפורמולה 1 יצאה לדרך הבוקר (ראשון) באוסטרליה, עם ניצחון של ניקו רוזברג מקבוצת מרצדס. אלא שלמרות הניצחון של הגרמני, מירב הכותרות הלכו להתרסקות המפוארת של פרננדו אלונסו, כזו שב"דיילי מייל" תיארו כ"אחת מההתרסקויות הדרמטיות בהיסטוריה של הפורמולה 1". ב"מירור" כתבו ש"אלונסו שרד את האימה" וב"מארקה" ו"באס" כתבו ש"חייו ניצלו בנס".

הנהג הספרדי התנגש ברכבו של אסטבן גוטיירס במהירות של 315 קמ"ש אחרי שלא קרא נכון את המצב, הוטח לקיר, איבד שליטה על הרכב, התגלגל ועף באוויר למרחק של כמה מטרים. מכונית המקלארן שלו התפרקה, אבל אלונסו איכשהו שרד. המירוץ הופסק לכ-20 דקות ולא מעט אנשים חששו לחייו של הספרדי. בסופו של דבר הוא חולץ ובפורמולה 1 שיבחו את ההקפדה על כללי הבטיחות החדשים.

גוטיירס ההמום המתין בחרדה עד שאלונסו חולץ, והתחבק איתו ממושכות. הספרדי נראה המום, אבל נופף בידו והצופים נשמו לרווחה. מאוחר יותר הוא אמר: "אני מרגיש טוב, זו הייתה התרסקות ענקית. ניסיתי לעקוף את גוטיירס ברגע האחרון, אבל קרו כמה דברים שהובילו להתרסקות. מה עבר לי בראש? רק קיוויתי שלא אתנגש בקיר או שאפגע בראש. קצת כואב לי, בעיקר בברכיים. ייכאב לי עוד כמה ימים, אבל אני אהיה בסדר. אני אסיר תודה על הבטיחות של הרכבים, הודות לזה אני בחיים".

במירוץ עצמו, רוזברג התגבר על חברו למרצדס, לואיס המילטון שזינק מהפול פוזישן. הבריטי סיים שני ואחרי הגיע סבסטיאן פטל שהעניק לפרארי 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully