וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוגבה יימכר בקיץ, קבאני, ויטסל ואיסקו על הכוונת של יובנטוס"

באיטליה טוענים שהגברת הזקנה החליטה למכור את הצרפתי תמורת 100 מיליון יורו וכבר סימנה שלושה שחקני חיזוק. בראשון: המוליכה מול טורינו (16:00, ערוץ 5), נאפולי מול גנואה (19:00, 5+)

שחקן יובנטוס, פול פוגבה. AP
יעזוב בקיץ? פוגבה/AP

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית יימשך מחר (ראשון) עם שמונה משחקים. במוקד הדרבי של טורינו, כשהמדורגת 13 תארח את מוליכת הטבלה, שתקווה לחגוג ניצחון ולהגדיל, לפחות באופן זמני, את הפער מנאפולי שתפגוש מאוחר יותר את גנואה. מילאן, שעדיין חולמת על הליגה האירופית, תארח את לאציו במשחק שינעל את המחזור, בעוד הרביעית פיורנטינה תנסה לצמק פערים מרומא כשתתארח אצל פרוסינונה.

seperator

טורינו - יובנטוס (ראשון, 16:00, ערוץ 5)

כיצד ההדחה הטראומתית מליגת האלופות תשפיע על הגברת הזקנה? מצד אחד, יובנטוס יכולה להתרכז מעתה והלאה רק במירוץ האליפות. מצד שני, ספיגת השער בתוספת הזמן מול באיירן מינכן, שהובילה להדחה משמינית הגמר בתום הארכה, לא רק היוותה הפסד ראשון בכל המסגרות מאז ה-8 בדצמבר, כי אם גם ריסקה את מצב הרוח של מוליכת הטבלה. מחר תקווה קבוצתו של מסימיליאנו אלגרי להתאושש, והיריבה העירונית כאילו הגיעה בהזמנה: טורינו לא ניצחה כבר ארבעה משחקי ליגה ברציפות, והיא רחוקה שבע נקודות בלבד מהקו האדום.

בינתיים, עושה רושם שבאלופה מתכוננים גם לעונה הבאה. על פי "טוטוספורט" יובנטוס החליטה למכור את פול פוגבה בקיץ הקרוב, ותדרוש עבור הצרפתי הנפלא שמבוקש אצל ברצלונה, פריס סן ז'רמן, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי 100 מיליון יורו. את הכסף שתקבל, כך על פי הדיווח, תשקיע בשלוש מטרות עיקריות: אדינסון קבאני, אקסל ויטסל, ואיסקו.

פרוסינונה - פיורנטינה (ראשון, 16:00, ערוץ 5)

הקבוצה של פאולו סוזה חווה את התקופה הגרועה ביותר שלה העונה, עם ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, כולל שתי תבוסות (3:0 לטוטנהאם בליגה האירופית, 4:1 לרומא בליגה). מחר היא תנסה להתאושש על חשבון העולה החדשה, שנואשת לקצת אוויר בתחתית ויודעת שניצחון עשוי להעלות אותה מעל הקו האדום.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. AP
יתאושש סוף סוף? סוזה/AP

נאפולי - גנואה (ראשון, 19:00, 5+)

אחרי תקופה רעה שכללה חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון, התאוששה נאפולי בשבועיים האחרונים עם שני ניצחונות שקירבו אותה מרחק שלוש נקודות מיובנטוס. החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של גוסאלו היגואין, שנפגע בקרסולו במהלך אחד האימונים, אך יהיה כשיר למשחק. המשימה של סגנית המוליכה לא תהיה פשוטה, שכן המארחת ניצחה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים, ונמצאת במומנטום מצוין.

מילאן - לאציו (ראשון, 21:45)

הפסד ותיקו בשני משחקיה האחרונים, כמו גם 225 דקות ללא שער זכות, הרחיקו את הרוסונרי מרחק שש נקודות מהמקום המוביל לליגה האירופית, ומחר מילאן תנסה לעשות את מה שעשתה ללאציו בסיבוב הראשון (1:3 מרשים בחוץ) ולהתאושש. אלכס הפצוע בגבו ייעדר, ורק בסמוך למשחק יתברר האם השוער המוכשר ג'אנלואיג'י דונרומה יהיה כשיר להתמודדות. החדשות הרעות מבחינת לאציו, שתגיע לסן סירו אחרי ההפסד המשפיל 3:0 לספרטה פראג בליגה האירופית, מגיעות מכיוון הסטטיסטיקה: הפעם האחרונה שניצחה בחוץ את מילאן היתה שי שם בספטמבר 1989. מאז, ניצחו הרוסונרי 15 פעמים, כשעשרה משחקים נוספים הסתיימו ללא הכרעה.

שחקן נאפולי גונסאלו היגואין חוגג. AP
יהיה כשיר למשחק. היגואין/AP

משחקים נוספים

אטאלנטה - בולוניה (13:30, ערוץ 5)
ורונה - קארפי (16:00)
סמפדוריה - קייבו (16:00)
ססואלו - אודינזה (16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully