וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון מהעבודות שנעשות באתר השייט בריו

17.3.2016 / 23:37

בעקבות הזיהום במים בברזיל נמשכות העבודות בשטח באמצעות הצבת מחסומים. נציג הוועדה הרפואית של התאחדות השייט העולמית: "מרוצה מעבודות התכנון שמבטיחות את שלום הגולשים". הביקור האחרון: בחודש מאי

מים מזוהמים בעיר ריו, לפני אולימפיאדת 2016. AP
כך נראה הזיום בריו לפני כשבעה חודשים/AP

אחת הדאגות העיקריות של מארגני המשחקים האולימפיים בריו קשורה לענף השייט, שכן נושא המים המזוהמים שהגיעו למרינה דה גלוריה, שם תתקיים התחרות, העלה לא מעט חששות בנוגע לשלומם של הגולשים. אלא שכעת מגיע מסר מרגיע בהרבה מכיוון ברזיל, כאשר בהתאחדות השייט העולמית טענו שהשלטונות עושים את כל ההתאמות הדרושות כדי להבטיח שהגולשים יגלשו בצורה בטוחה.

אנדי האנט, מנכ"ל התאחדות השייט העולמית, נפגש עם מארגני המשחקים ועקב אחרי העבודות שמתבצעות במרינה דה גלוריה, כשבין השאר מוצב מחסום שימנע מהביוב להיכנס לאיזור התחרות, שזהו פרויקט שעתיד להסתיים בקרוב. בכל מקרה, כל המערכות ייבחנו פעם נוספת בחודש אפריל, ובתחילת חודש מאי תיבדק איכות המים במתחם התחרות. על פי ההערכות, גולשי ה-RSX יוכלו לגלוש באזור שיהיה נטול פסולת.

בנוסף, מארגני המשחקים הודיעו כי יתקינו לא פחות מ-18 מחסומים בנהרות שמובילים לתוך מפרץ גואנברה, פרויקט נוסף שיבטיח את הבריאות של הגולשים. "אני מרוצה מעבודת התכנון שנעשית לפני המשחקים כדי להבטיח את שלומם של הגולשים שעומדת בראש סדר העדיפויות", אמר נבוישה ניקוליץ', נציג הוועדה הרפואית של התאחדות השייט העולמית. "נמשיך לעקוב אחר נתוני בדיקות המים מקרוב כדי להדריך את הגולשים לגבי מה שהם יכולים לעשות על מנת להפחית את הסיכונים הבריאותיים לקראת המשחקים". בכל מקרה, הביקור האחרון במרינה דה גלוריה ייעשה בחודש מאי.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully