וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ברבע גמר הליגה האירופית אחרי 1:1 מול מנצ'סטר יונייטד

המייטי רדס לא נבהלו משערו של מרסיאל (32, בפנדל), השוו משעק נפלא של קוטיניו (45) והדיחו את היריבה המרה עם 1:3 בסיכום. סביליה התעללה בבאזל עם 0:3, טוטנהאם - דורטמונד 1:0

מאמן ליברפול יורגן קלופ חוגג. רויטרס
בדרך לרבע הגמר. קלופ/רויטרס

שלב שמינית הגמר של הליגה האירופית הגיע לסיומו היום (חמישי) עם שמונת משחקי הגומלין. מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 ביתי מול ליברפול והודחה, טוטנהאם הפסידה שוב לדורטומנד, הפעם 2:1. עוד לפני כן, ולנסיה הודחה למרות שניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו, ספרטה פראג חגגה 0:3 עצום בלאציו ו-ויאריאל בשלב הבא אחרי 0:0 עם לברקוזן.

רשימת העולות המלאה לרבע גמר הליגה האירופית: ליברפול, סביליה, דורטמונד, בראגה, ספרטה פראג, ויאריאל, אתלטיק בילבאו, שחטאר דונייצק

שחקן אתלטיק בילבאו אריץ אדוריץ חוגג. רויטרס
מי אם לא הוא. אדוריץ/רויטרס

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 1:2 (2:2 בסיכום, בילבאו עלתה)

אחרי ה-0:1 לבאסקים במשחק הראשון, עלו הערב שחקניו של גארי נוויל על הדשא במסטאייה, ולמרות שסיפקו את אחד ממשחקיהם הטובים העונה, ניצחו רק 1:2 והודחו מהליגה האירופית בגלל שערי חוץ. העטלפים שיחקו נהדר במחצית הראשונה ולחצו ללא הרף על השער של יאגו הררין.

היתרון הגיע מוקדם, עם שערו של סנטי מינה (13) שהגיע ראשון לכדור שנהדף אחרי בעיטה של אלברו נגרדו. הבלם אדרלן סנטוס הכפיל בנגיחה מצוינת (37). ולנסיה הייתה יכולה לרדת להפסקה ביתרון אפילו גבוה יותר, אך אנדרה גומש ונגרדו לא הצליחו לכבוש. מהצד השני, אריץ אדוריץ החמיץ במצב של אחד על אחד מול ראיין, שעצר גם בעיטה מרחוק של איימריק לאפורט.

במחצית השניה המגמה נמשכה, כאשר בילבאו פשוט לא מוצאת את עצמה על המגרש, אך ולנסיה לא הצליחה להגדיל את התוצאה, כאשר גאיה רשם החמצה גדולה מתוך הרחבה. בסופו של דבר שחקניו של גארי נוויל נענשו על ההחמצות, כאשר מי עם לא אדוריץ סיים מלך קבוצתי יפה ברשת (76), שער שהספק לרבע גמר עבור הבאסקים. המאמן האנגלי, שהיה משוכנע שהחלוץ הותיק נעזר בידו בעת הכיבוש הורחק על ויכוחיו. ראול גרסיה, שבישל את שערה של בילבאו, הוצהב ויחמיץ את המשחק הבא. לקראת הסיום פאקו אלקאסר המחליף סחט הצלה ענקית מהררין שעלתה לקבוצתו בהדחה.


דקה 13, גול! נגרדו בעט כדור חזק מתוך הרחבה, הררין הדף אך מינה היה במקום הנכון ודחק פנימה, 0:1 לולנסיה

דקה 37, גול! הלחץ של ולנסיה השתלם, כדור קרן שנהדף הגיע בסופו של דבר לגאיה, שהרים נהדר. סנטוס התרומם גבוה ונגח חזק לפינה, 0:2 לולנסיה

דקה 76, גול! התקפה יפה של בילבאו הסתיימה בעקב יפהפה של ראול גרסיה שמצא את אדוריץ, והחלוץ הותיק לא התבלבל וצימק ל-1:2 לולנסיה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני ולנסיה חוגגים. רויטרס
מחצית ראשונה מצוינת לא הספיקה. ולנסיה/רויטרס
שחקן באייר לברקוזן חאבייר הרננדס ושחקן ויאריאל דניס סוארס. GettyImages
לא הצליח לכבוש. צ'יצ'אריטו מול סוארס/GettyImages

באייר לברקוזן - ויאריאל 0:0 (2:0 בסיכום)

אחרי שניצחו 0:2 בבית, ויאריאל הגיעה הערב לעשות את העבודה ועשו זאת לאחר 0:0. ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה רק בדקה ה-35 והייתה דווקא של הספרדים ושל דניאל סוארס, שנשלח עם כדור נהדר לתוך הרחבה אך החמיץ הזדמנות לסגור עניין. המצב הזה כנראה העיר את לברקוזן, שכעבור מספר דקות כמעט עלתה על לוח התוצאות, אך נגיחה טובה של מרלון פריי חמקה מעל המשקוף. עשר דקות מפתיחת המחצית השניה הגרמנים התקרבו אפילו יותר, כאשר קריאקוס פפאדופולוס נגח בעוצמה לקורה. בסופו של דבר ויאריאל היתה קרובה לסגור את הסיפור עם שער, אך רוברטו סולדאדו וסדריק בקאמבו החמיצו ממצבים נוחים. אנטוניו רוקבינה יחמיץ את המשחק הבא בשל צהוב שספג.

שחקן ספרטה פראג בוז'ק דוצ'קאל. GettyImages
דוצ'קאל פותח את החגיגה/GettyImages

לאציו - ספרטה פראג 3:0 (4:1 בסיכום)

תוצאה מדהימה באולימפיקו, שם הביאנקוצ'לסטי ספגו את ההפסד הביתי הגבוה ביותר שלהם באירופה מאז 2003 והודחו בבושת פנים מהליגה האירופית. ספרטה פראג ידעה לעקוץ עם שערים מהירים של בורק דוצ'קאל (10) ולדיסלב קרייצ'י (12), הכניסה את לאציו לפאניקה ובדקה ה-44 היה זה לוקה יוליש שכבש מהאוויר את השלישי וסגר עניין. מירוסלב קלוזה והחברים בחוץ, איטליה בלי נציגות ברבע גמר אירופי לראשונה מאז 2001.

שחקני ספרטה פראג חוגגים. GettyImages
ניצחון ענק. ספרטה/GettyImages
שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני מרסיאל. רויטרס
פנדל מוצלח. מרסיאל/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:1 (3:1 בסיכום)

אחרי שהפסידה 2:0 באנפילד במשחק הראשון, ואף נראתה רע, יונייטד רצתה לעשות קאמבק מהסרטים מול היריבה המרה ופתחה טוב. הלחץ שלה תורגם לשער של אנתוני מרסיאל בפנדל (32), אך שחקניו של יורגן קלופ חזרו מהר לעניינים, ואחרי מספר הזדמנויות כולל משקוף מבעיטה חופשית של דניאל סטארידג', השוו אחרי מבצע אישי יוצא מן הכלל של פיליפה קוטיניו (45). ליברפול ברבע הגמר ובלתי מנוצחת העונה באירופה. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-1984 ואז היא זכתה בגביע אירופה, יונייטד ממשיה לאכזב.

דקה 19: לינגארד היה חייב לכבוש, אבל הנגיחה שלו מקרוב נעצרה מצוין על ידי מיניולה. מיד לאחר מכן, מאטה הגיע למצב נהדר ברחבה, אבל בעט מהאוויר החוצה.

דקה 28: כדור רוחב של התקפת ליברפול נהדף עד לקוטיניו, שמקצה הרחבה שחרר בעיטה נהדרת, אך דה חאה הדף מצוין

דקה 32, גול! קליין הכשיל את מרסיאל ברחבה, והצרפתי בעצמו ניגש לנקודה וכבש, 0:1 ליונייטד, שצריכה עוד אחד בשביל להשוות

דקה 41: סטארידג' סובב כדור חופשי נהדר מ-18 מטר שננעץ במשקוף

דקה 45, גול! קוטיניו לקח את הכדור באגף שמאל, נכנס לרחבה תוך שהוא עובר כל מי שבדרכו ומול דה חאה לא התבלבל והקפיץ לרשת, 1:1

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
כמה דקות של שמחה. יונייטד/רויטרס
שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג חוגג. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. אובמיאנג/רויטרס

טוטנהאם - דורטמונד 2:1 (5:1 בסיכום)

אחרי ה-0:3 הקליל של הגרמנים במשחק הראשון, רצו התרנגולים לפחות להחזיר קצת מכבודם, אך כנראה שהם פשוט פחות טובים. פייר אמריק אובמיאנג הלוהט כבש בבעיטה חדה מחוץ לרחבה (24), הוסיף עוד אחד מתוך הרחבה אחרי בישול של הנריק מחיטאריאן (71) וסגר את הסיפור. יונג-מין סון רק צימק לאחר טעות גדולה בהגנה (74).

דקה 24, גול! אם לתרנגולים היו חלומות, הם נגמרו. אובמיאנג קיבל כדור והניף רגל מ-25 מטרים. בומבה בחצי גובה לפינה ו-0:1 לשוורצגלבן

דקה 71, גול! כדור מצוין של מחיטאריאן מצא את אובמיאנג, שכבש את השני שלו מתוך הרחבה, 0:2 לדורטמונד

דקה 74, גול! שער כבוד לתרנגולים. סון גלגל פנימה אחרי טעות קשה בהגנת הגרמנים, 1:2 לדורטמונד

בראגה - פנרבחצ'ה 1:4 (2:4 בסיכום)

ניצחון ענק לפורטוגלים, שהגיעו עם פיגור 1:0 מטורקיה וספגו שער חוץ בדקה קריטית, אך ניצלו שריקה מפוקפקת לפנדל ואדום ועלו. אחמד חסן כבש עבורם ראשון (11) ואלפר פוטוק השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. המפנה הגיע לאחר נגיעת יד ברחבה של מחמט טופל, שהורחק בצהוב שני. חוסאו כבש את הפנדל (69) וחמש דקות לאחר מכן ניקולה סטוייקוביץ' כבש את השער שהעלה את המארחים לשלב הבא. רפא סילבה השלים את החגיגה (83) והטורקים ספגו אדום נוסף, הפעם של פוטוק (87).

אנדרלכט - שחטאר דונייצק 1:0 (4:1 בסיכום)

האוקראינים עשו את העבודה אצלם בבית והגיעו לבלגיה למשחק לפרוטוקול. ממש רגע לפני שריקת הסיום אדוארדו דה סילבה ניצח את המשחק. אלכסנדר קוצ'ר הורחק ראשון אחרי צהוב שני (84) וקארה אמבוג'י ספג אדום ישיר (86).

שחקן סביליה אדיל ראמי חוגג. רויטרס
בדרך לזכייה שלישית? ראמי וסביליה/רויטרס

סביליה - באזל 0:3 (0:3 בסיכום)

אלופת הליגה האירופית בשנתיים האחרונות לא התקשתה מול השוויצרים. במחצית הספרדים כבר הובילו 0:3 משערים של אדיל ראמי (35) וצמד בזק של קווין גמיירו (44, 45). האורחים קיוו לחזור לאיצטדיונם הביתי במסגרת אירופית, שכן שם ייערך השנה הגמר של המפעל, אך שחקניו של אנאו אמרי היו פשוט גדולים עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully