וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "כבוד להיות מועמד. יודע מה זה לאמן בנבחרת"

16.3.2016 / 11:02

המאמן שנמצא חזק ברשימת המועמדים לנבחרת ועשוי להיות חלק מהצוות: "שמונה שנים אני בהתאחדות, נברך על כל מועמד". חלק מהמועמדים יגיעו ב-17 באפריל. גיא לוזון הבהיר: מעוניין לחזור לארץ, גם לוי ממתין

ניב אהרונסון

בווידאו: הפרק הראשון בסדרה "עמק יעמיק", שתלווה את מירוץ האליפות של הפועל באר שבע

מאמן נבחרת הנוער בכדורגל אלי אוחנה. קובי אליהו
"אתמוך ואברך בכל מועמד שייבחר". אוחנה/קובי אליהו

לפני מספר שבועות, עוד לפני התכנסותה, החליטה וועדת האיתור לאימון נבחרת ישראל לזמן את אלי אוחנה, גיא לוזון ואלישע לוי לראיון עבודה. השלושה עלו כמועמדים הסופיים בתוך שיחות פנימיות שנערכו וכעת חלקם יגיע ב-17 באפריל לראיון. בסופו של דבר זומנו אוחנה, לוזון, לוי, בן שמעון וקלינגר לראיון, אך נראה כי מי שזוכה לתמיכה רחבה ויהיה חלק מהצוות בכל מקרה הוא אוחנה.

מאמן הנוער סיפר הבוקר לוואלה! ספורט: "מבחינתי זה כבוד להיות מועמד. אני יודע מה זה נבחרת ישראל גם כשחקן, אימנתי פעם אחת את הבוגרים. שמונה שנים אני עובד בהתאחדות. אתמוך ואברך בכל מועמד שייבחר".

אוחנה יודע כי בהתאחדות לוחצים למנותו יחד עם מועמד נוסף, כשעדיין לא ברור מה תהיה הגדרת התפקיד של כל אחד מהם. חלק מחברי הוועדה (עופר עיני, תמיר גילת, חיים רביבו, משה דמאיו וצביקה רוזן) תומכים במינויו כמאמן ראשי יחיד, כשמתחתיו יכהן עוזר שיבחר. ככל הידוע, משה דמאיו וצביקה רוזן נחשבים לתומכים גדולים שלו. יש לציין חלק מחברי הוועדה תומכים בשני מועמדים.

המועמד השני ברשימה, גיא לוזון, שהה אתמול בישראל בעת שקיבל את המסר. בניגוד להחלטה שקיבל לפני מספר שבועות, לוזון ואשתו מעוניינים לשוב לישראל והוא רוצה לאמן את הנבחרת. חלק מחברי הוועדה תומכים במינויו. המועמד השלישי שזוכה לתמיכה ועשוי לעבוד לבד או בתוך צוות הוא אלישע לוי, שדחה מספר הצעות מליגת העל כדי לאמן את הנבחרת. לוי, שקיבל את ההודעה הצפויה בעת ששהה בחו"ל, אמור להיות הראשון שיוזמן לוועדה. בן שמעון וקלינגר יגיעו גם הם לראיון.

גורם בהתאחדות אמר אתמול: "לפני חודש וחצי אנשים הרימו גבה כששמעו שאוחנה ולוזון מועמדים לנבחרת יחד עם אלישע. מבחינתנו כולם שווים עכשיו. הוועדה לא באה עם החלטה מבית. המועמד שהכי ירשים בראיון הוא זה שיאמן את הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully