וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשקלת אופציית צוות אימון לנבחרת. מסתמן: אלי אוחנה יהיה בפנים

ועדת האיתור עשויה לבחור בצוות שיכלול שניים מבין אוחנה, לוי ולוזון. המטרה היא למנות את אוחנה לתפקיד מקצועי בנבחרת בכל מקרה. הבעיה של המאמנים נותרה התקציב: עד 800 אלף שקל ברוטו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

חברי ועדת האיתור לבחירת מאמן לנבחרת ישראל ולשיפור פני הכדורגל הישראלי יתכנסו היום בצהריים לראשונה כדי לדון בבחירת המאמן הלאומי החדש. יו"ר ההתאחדות עופר עיני, ממלא מקומו תמיר גילת, יו"ר בני יהודה משה דמאיו ושחקני העבר צביקה רוזן וחיים רביבו ידונו במינוי המאמן כאשר שלושת המועמדים המובילים הם אלי אוחנה, אלישע לוי וגיא לוזון. חבר הוועדה השישי איזי שרצקי החליט לפרוש מחברותו בוועדה עקב התקוממותו על התערבות משרד הספורט בנעשה בהתאחדות באמצעות המינוי הצפוי של פרננדו היירו.

בהתאחדות מתכוונים להקציב לטובת מאמן הנבחרת הבא עד 800 אלף שקל ברוטו בשנה וזה בכלל לא משנה אם המאמן יהיה יחיד או שזה יהיה בצוות ואז כל מאמן יצטרך להתחלק עם השני בשכר. מבין שלושת המועמדים אין בשלב הזה מישהו שגובר בקלות על האחרים ובהחלט מדובר בבחירה שאמורה להיות לא פשוטה. זו הסיבה שלפחות חלק מחברי הוועדה כמו צביקה רוזן למשל, העלו בימים האחרונים את אופציית צוות המאמנים. מאחר שאין מאמן אחד שמוביל על האחרים, קיימת מחשבה להציע לשניים מבין השלושה לעבוד יחד. חלק מחברי הוועדה תומך בשילוב של אלישע לוי כמאמן ליגה ותיק ומצליח עם אלי אוחנה ככוכב עבר בכדורגל הישראלי וכמי שמוביל כבר שנים את הדור הבא בתפקידו כמאמן נבחרת הנוער של ישראל.

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה, עם מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה. קובי אליהו
צפוי להשתלב בצוות המקצועי. אוחנה/קובי אליהו

גורמים בכירים אחרים בהתאחדות דוחפים דווקא למינויו של גיא לוזון בצוות עם אוחנה או לבד. בהתאחדות לכדורגל סבורים שאוחנה ראוי לקבל תפקיד בצוות המקצועי ללא קשר לזהות אנשי הצוות האחרים.

אחד מחברי הוועדה סיפר הבוקר (שלישי) כי הצפי הוא לסיים את הליך הבחירה תוך שניים עד שלושה מפגשים כשיש כוונה לזמן את המועמדים לפגישות ולבדוק מי מהם מוכן לעבוד כצוות ולא פחות חשוב לוודא שהם יהיו מוכנים לחלוק בשכר שהוקצב לטובת אימון הנבחרת. בנוסף רוצים חברי הוועדה לשמוע מה עמדת כל מועמד באשר לשילוב שחקנים צעירים בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully