וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר פינס: "אפרוש מאיגוד ההתעמלות אחרי ריו". יהפוך ליו"ר איגוד הכדוריד?

14.3.2016 / 12:06

יושב ראש איגוד ההתעמלות הצהיר בכנס "רופין-וינגייט" כי יסיים את תפקידו לאחר האולימפיאדה. אלכס גלעדי התערב וביקש ממנו להישאר. הערכות: סיכוי טוב שייבחר לראשות איגוד הכדוריד

אופיר פינס, יו"ר איגוד התעמלות אומנותית. מגד גוזני
עוזב. פינס/מגד גוזני

יושב ראש איגוד ההתעמלות, אופיר פינס, הפתיע היום (שני) במהלך כנס "רופין-וינגייט" 2016 שמתנהל תחת הכותרת "מדליות או לא להיות". פינס, שהשתתף בכנס, הודיע כי יפרוש מתפקידו לאחר המשחקים האולימפיים בריו.

לוואלה! ספורט נודע כי פינס עשוי להתמודד על תפקיד יושב ראש איגוד הכדוריד בבחירות שייערכו בחודש אוקטובר. לא מעט חברי הנהלה תומכים בפינס, שחקן עבר ושר הספורט לשעבר, לתפקיד וצופים כי אם הוא יתמודד, יש לו סיכויים טובים להיבחר. כיום עומד בראש האיגוד יוסי גבע המשמש כממלא מקום וכמי שהחליף את דורון שמחי.

מי שהתערב בדברים שלו במהלך הכנס הוא חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, אלכס גלעדי, שביקש ממנו שלא יפרוש מראשות האיגוד, ופינס בתגובה אמר שהוא אינו שולל להתמודד על ראשות איגוד ספורט אחר, ושבכל מקרה בכוונתו להישאר בספורט.

במהלך הכנס סיפר גלעדי לנוכחים על ההחלטה של הוועד האולימפי הבינלאומי להקים משלחת אולימפית חדשה, המשלחת ה-207, שתהיה מורכבת מכ-50 ספורטאים אולימפיים פליטים שהיגרו בחודשים האחרונים לאירופה במסגרת המשבר הנוכחי. למשלחת הזו אין מדינה ולכן היא מוגדרת כחסידת הוועד האולימפי, ומשתתפיה יזכו בתחרויות לכך שינוגן לכבודם ההמנון האולימפי.

במסגרת הכנס שנערך במרכז האקדמי רופין התקיים גם פאנל שבמסגרתו אמר גלעדי: "את הספורט צריכים לנהל אנשי הספורט, ולא המדינה. היה פה ספורט לפני שהייתה מדינה, ובטח לפני שהמציאו את התפקיד של שרת הספורט. השר יעזור במשאבים, ואין לי משהו רע להגיד על השרה רגב. אגב, שר הספורט הכי גרוע שהיה פה היה מתן וילנאי".

פינס אמר בהקשר הזה: "תפקיד שר הספורט חשוב מאוד. לימור לבנת הייתה השרה הכי טובה, הרבה יותר ממני". גלעדי השיב לו: "לימור לבנת העלימה את הספורט הישראלי מהעולם". פינס אמר לו: "השרה רגב לא מבינה בספורט".

בפאנל השתתף גם טניסאי העבר, אנדי רם, שדיבר על הבעיה של הענף: "הבעיה היא שאין מאמנים 'משוגעים', ואם אין מאמנים כאלה, כמו שהיו לי, שחשוב להם להוציא אלופים, אז צריך לשלם למאמנים כדי שתהיה להם מוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully