וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתק בין מעיין דוידוביץ' לגל פרידמן מאז אליפות העולם

13.3.2016 / 21:52

הגולשת, שסיימה בצורה מאכזבת את התחרות באילת, שוקלת פרידה ממאמנה. בסוף השבוע היא התחרתה בלעדיו באילת ולא בטוח שהיא תצא עימו לתחרות המכריעה בפלמה. "יש ביניהם קצר שספק אם יכול להיפתר", אומרים בענף

מעין דוידוביץ' אליפות העולם בשיט. ברני ארדוב
נתק בינה לבין פרידמן. מעין דוידוביץ'/ברני ארדוב

האם הגולשת הבכירה של ישראל, מעין דוידוביץ', תיפרד בקרוב ממאמנה בחודשים האחרונים, גל פרידמן? על פי גורמים בענף השייט התסריט הזה אכן אפשרי. לוואלה! ספורט נודע כי השניים נמצאים בנתק מאז אליפות העולם שנערכה באילת, ולא מן הנמנע שדוידוביץ' תמריא לפלמה דה מאיורקה, שם תתקיים בסוף החודש תחרות המבחן החמישית והמכריעה לגולשות ה-RSX, לבדה.

כידוע, דוידוביץ' סיימה בצורה מאכזבת מאוד את אליפות העולם שנערכה באילת כשהיא מדורגת במקום ה-19, הרחק משיוט המדליות. גם באליפות העולם שנערכה בעומאן הגולשת הבכירה לא הצליחה לרשום הישג יוצא דופן ודורגה במקום ה-14, למרות שלשם היא המריאה לבדה.

לדברי מקורבים לשניים, דוידוביץ' חשה אכזבה משיתוף הפעולה עם פרידמן עד כדי כך שבסוף השבוע האחרון כשהיא השתתפה בתחרות באילת שבה ניצחה, היא התחרתה ללא פרידמן. "יש ביניהם קצר בתקשורת שלא נראה שייפתר", אמר גורם המעורה בעניין. אגב, בקמפיין הקודם פרידמן הדריך את נמרוד משיח, בעוד בקמפיין הזה הוא עבד עם דוידוביץ' וצוברי, שמהאחרון הוא נפרד לאחרונה.

פרידמן ואיגוד השייט סירבו להגיב לידיעה, את תגובתה של דוידוביץ' לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully