וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "הצלחנו לנצח את סכנין, מה שבאר שבע לא הצליחה לעשות"

12.3.2016 / 18:44

במכבי תל אביב נשמו לרווחה אחרי ה-0:1 בבלומפילד, בוס: "השער המאוחר לא היה לי טוב ללב". זהבי שכבש שער 28 העונה בליגה: "זה המאני טיים של העונה, היה הרבה לחץ ביציעים". אבוקסיס: "תוצאה מאכזבת, אנחנו מכוונים למקום הרביעי"

צילום ועריכה: קובי אליהו
ביצוע מלוטש. זהבי כובש/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נאלצה להמתין הערב (שבת) 80 דקות ארוכות ובחלקן לחוצות, עד שערן זהבי כבש שער שקבע 0:1 על בני סכנין בפתיחת הפלייאוף העליון. הצהובים רשמו ניצחון ליגה חמישי ברציפות והם יגיעו בכושר טוב למשחק נגד הפועל באר שבע במחזור הבא.

seperator

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס: "היה חשוב לנצח. היינו טובים יותר במחצית הראשונה. במחצית השנייה שיחקנו פחות טוב, אבל הגיע לנו לנצח. הם התגוננו עם 11 שחקנים ברחבה ולא פשוט למצוא את הפתח. במחצית הראשונה הגענו להזדמנויות ולא כבשנו. במחצית השנייה לא הגענו להרבה הזדמנויות, אבל אני שמח שהצלחנו לכבוש".

על המשחק מול באר שבע בשבוע הבא אמר בוס: "ברור שזה חשוב, כל משחק בפלייאוף חשוב כפליים. הצלחנו לנצח את סכנין, מה שבאר שבע לא הצליחה לעשות וזה חשוב. במשחקים האחרונים אנחנו משחקים טוב יותר, אנחנו בכושר טוב".

בוס אמר על סכנין ש"ראינו אותם בשבוע שעבר נגד באר שבע והם מאוד מסוכנים במתפרצות. זה לא היה טוב לבריאות שלי שהבקענו כל כך מאוחר. החצי השני היה פחות טוב, אך אני שמח מהניצחון". על החילופים שערך במחצית השנייה אמר: "זה היה משחק ששלטנו בו לחלוטין.הם לא היו מסוכנים במתפרצות אבל לא יצרנו מספיק מצבים. אחרי 70 דקות רצינו להכניס שחקנים שיכולים לשחק במרחבים קטנים. ברק יצחקי הוא שחקן מצוין לזה וההבדל בין גל אלברמן לשלומי אזולאי הוא ששלומי יותר משחק קדימה. זה אולי היה סיכון, אבל תיקו לא היה אופציה עבורנו. אני מאמין בשחקנים האלו".

ערן זהבי שכבש את שער הליגה ה-28 שלו העונה: "אנחנו במאני טיים של העונה. עשינו משחק מצוין, אנחנו ממשיכים את מגמת השיפור של התקופה האחרונה. אנחנו מגיעים להרבה מצבים וחגגתי ככה לאור הלחץ שהיה ביציעים. זה היה שער חשוב. יהיה לשער הזה משמעות אם נהיה במקום הראשון בסוף העונה. אנחנו לא בונים על איבוד נקודות של באר שבע, אלא מתמקדים בעצמנו. אני לא רוצה להשוות בינינו לבין באר שבע".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 0:1

לכתבה המלאה
פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כל משחק בפלייאוף חשוב כפליים". בוס/ברני ארדוב

מאמן סכנין, יוסי אבוקסיס: "אני מאוכזב כי התכנית הלכה כמו שצריך. לא היינו טובים בחלק הקדמי וזה ההבדל מהמשחק מול באר שבע. בחצי השני זה היה יותר טוב מבחינה התקפית, אבל זה לא היה מספיק. החבר'ה נתנו משחק הקרבה אדיר, אבל פעם אחת פיספסנו את זהבי בכניסה לעומק".

אבוקסיס הוסיף: "שיחקנו באותו הרכב כמו נגד באר שבע ושם יצאנו הרבה יותר פעמים קדימה. היכולת האישית הייתה פחות טובה מבשבוע שעבר. השחקנים נתנו מלחמה אדירה, תקפנו עם שני המגינים ביחד, אבל זה לא מספיק. אני מקווה שיהיה מגרש מלא מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא, נעשה את המקסימום במשחקים שנותרו ואנחנו מכוונים למקום הרביעי. בית"ר קבוצה חזקה מאוד, השלישית בטיבה בארץ. יהיה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully