וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון מתקרב לשיא היסטורי, דיבאלה זוכה להשוואות לליאונל מסי

שוער יובנטוס צריך לשמור על רשת נקייה בארבע הדקות הראשונות בדרבי מול טורינו בשבוע הבא כדי לקבוע את שיא כל הזמנים בסרייה A. היהלום הארגנטינאי כבש שער נהדר וכבר מדבר על אליפות

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
אי אפשר לכבוש מולו. בופון/GettyImages

יובנטוס עשתה אמש (שישי) עוד צעד חשוב בדרך לזכייה באליפות חמישית ברציפות, כאשר ניצחה 0:1 קטן בביתה את ססואולו המפתיעה. בעקבות הניצחון, ליובה יש כעת 67 נקודות, שש יותר מנאפולי, ששיחקה פעם אחת פחות ותשלים את המחזור ה-29 מחר בערב, בפאלרמו.

פאולו דיבאלה היה זה שכבש את שער הניצחון הנהדר של הגברת הזקנה, אבל לאחר המשחק דיברו כולם בעיקר על אחד: ג'יג'י בופון. השוער האגדי של יובנטוס נמצא בגיל 38 על סף שבירת שיא מדהים. השער האחרון שספג בופון היה לפני 11 מחזורים, מסמפדוריה ואנטוניו קסאנו במשחק בו יובנטוס ניצחה 1:2 בחוץ. מאז כבר חלפו 926 דקות ללא כדור ברשת ואם הוא ישרוד עוד ארבע דקות בדרבי החוץ מול טורינו ביום ראשון הבא, הוא ישבור את שיא כל הזמנים בסרייה A.

אתמול כבר השאיר בופון מאחור את השיא של יובנטוס, שקבע דינו זוף בשנות ה-70 וכעת ניצב לנגד עיניו שיא הליגה, השייך לסבסטיאנו רוסי, שוערה של מילאן בשנות ה-90. בעיתונות האיטלקית כבר נרגשים והכותרת הראשית של ה"גאזטה" הבוקר קבעה: "ההיסטוריה בידיים של בופון", בעוד שב"קוריירה" הלכו על: בופון, אגדה".

הגיבור השני של הערב, דיבאלה, זכה אף הוא למחמאות וב"גאזטה" השוו את השער שלו לביצועים של בן ארצו, ליאו מסי. דיבאלה הסביר את השער וסיכם את הניצחון: "זה היה מהלך מאוד מהיר. לא השתלטתי טוב על הכדור, אבל הבעיטה הלכה מצוין. האם זה היה השער הכי יפה שלי? לא. כבשתי אחד די דומה בפאלרמו. היה משחק קשה ויש עוד תשעה כאלה עד לסוף העונה. איבדנו את האינטנסיביות במחצית השנייה ולססואולו לא היה מה להפסיד, אז הם החלו ללחוץ אותנו לאחור. אנשים כבר חשבו שאין לנו סיכוי, אבל הנה אנחנו במקום הראשון ונלחמים על אליפות חמישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully