וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הספורט של גאנה זועם על אברהם גרנט: "אעשה סוף להתנהלות שלו"

בגאנה ממשיכים לטעון שהמאמן לא מבלה מספיק זמן במדינה. שר הספורט נכנס לעובי הקורה: "הוא לא מקבל 50 אלף דולר לחודש כדי להסתובב בעולם ולשמש כפרשן. אכריח אותו להישאר כאן"

AP

שר הספורט של גאנה, ני לאנטה ואנדרפוייה, זועם על מאמן הנבחרת אברהם גרנט. הישראלי ניצב תחת ביקורת חריפה לאחרונה בטענה שהוא כמעט לא נמצא בגאנה, לא עוקב אחרי שחקנים מהליגה המקומית ולא מסייע לקדם מאמנים מקומיים. כעת גם שר הספורט נכנס לעובי הקורה.

לאנטה ואנדרפוייה תקף בתקשורת המקומית: "גרנט לא מקבל משכורת של 50 אלף דולר לחודש כדי לבלות מחוץ לגאנה. הוא הוחתם על חוזה כדי להיות פה ואני אכריח אותו להישאר. כל עוד אני שר הספורט, הוא לא יוכל לנסוע ברחבי העולם במקום להיות פה. אני יכול להבטיח לגנאים שאני אאלץ את גרנט להיות נוכח כאן".

שר הספורט הגנאי הוסיף: "לעולם לא אסכים שמאמן נבחרת גאנה ישמש כפרשן במשך שנתיים בכל מיני מקומות בעולם וימשיך לקבל משכורת כזו גבוהה. כמה אתם חושבים שמרוויח נשיא גאנה? גרנט לא יכול 'לרכב על הגב שלנו'. האזרחים הגנאים צריכים לסמוך עלי שאני אעשה סוף להתנהלות שלו".

גרנט מונה לאימון נבחרת גאנה ב-2014 והגיע איתה לגמר אליפות אפריקה ב-2015. בנובמבר האחרון הכוכבים השחורים התגברו על 0:0 מביך נגד קומורוס, ניצחו 0:2 בגומלין ועלו לסיבוב השלישי של מוקדמות מונדיאל 2018 באזור האפריקאי. בסיבוב השלישי 20 נבחרות תחלוקנה לחמישה בתים והמנצחת של כל בית תעפיל למונדיאל. הגרלת הבתים תתקיים ביוני.

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
מרגיז הרבה אנשים בגאנה. גרנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully