וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: רובין ואן פרסי מחוץ לסגל נבחרת הולנד

החלוץ בן ה-32, מלך שערי נבחרת האורנג' בכל הזמנים עם 50 כיבושים, לא זומן למשחקי הידידות נגד צרפת ואנגליה. המאמן דני בלינד לא הזמין אותו גם למפגש עם ויילס בנובמבר האחרון

דני בלינד, רובין ואן פרסי, נבחרת הולנד. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
בינתיים לא משדרים על אותו גל. בלינד ו-ואן פרסי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

רובין ואן פרסי שוב לא זומן לסגל נבחרת הולנד. נבחרת האורנג' מתכוננת לשני משחקי ידידות בסוף מרץ, נגד צרפת (25 במרץ) וארבעה ימים לאחר מכן מול אנגליה. ואן פרסי לא הוזמן גם למשחק האחרון של הולנד, בו היא גברה 2:3 על ויילס בנובמבר 2015.

המאמן דני בלינד, שנשאר בתפקיד חרף חלקו בכישלון המדהד להעפיל ליורו 2016, דווקא הזמין לא מעט שחקנים בכירים, חלקם ותיקים. ברשימה ניתן למצוא שמות כמו דיילי בלינד, ווסלי סניידר, ממפיס דפאי, קלאס יאן הונטלאר ואריאן רובן, אבל לוואן פרסי לא נמצא מקום, כאשר בלינד העדיף חלוצים דוגמת לוק דה יונג מפ.ס.וו איינדהובן ו-וינסנט יאנסן מאלקמאר.

ואן פרסי בן ה-32, מלך שערי נבחרת הולנד בכל הזמנים עם 50 כיבושים, הצטרף לפנרבחצ'ה בקיץ האחרון, אבל ההתאלקמות שלו בקבוצה מאיסטנבול לא הייתה חלקה. הוא אמנם כבש תשעה שערי ליגה, אבל פתח ב-13 משחקי ליגה בלבד מתוך ה-23 בהם שותף ורק בשלושה השלים 90 דקות.

עדיין מוקדם לומר אם השארתו של ואן פרסי מחוץ לסגל היא איתות על כוונותיו של בלינד לקראת מוקדמות מונדיאל 2018. הולנד תשחק בבית א' ביחד עם צרפת, שבדיה, בולגריה, בלארוס ולוקסמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully