וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: סקוטי ריינולדס שוחרר מברינדיזי ונמצא על סף סיכום

8.3.2016 / 14:45

הרכז, ששיחק בעונת 2013/14 בהפועל חולון, קרוב להצטרף לאלופה אחרי שקיבל אור ירוק לעזוב את קבוצתו האיטלקית. בקבוצה שחררו לחץ אחרי הניצחון על הרצליה, טימור: "לא היה נעים לאחרונה"

one

הפועל ירושלים קרובה להחתמה נוספת. אקס הפועל חולון סקוטי ריינולדס נמצא על סף סיכום בקבוצה, אחרי ששוחרר היום (שלישי) מברינדיזי האיטלקית. הצדדים הביעו רצון הדדי לחתימה, כשגם דני פרנקו תומך בהחחמתו של הרכז (28, 1.85). ריינולדס העמיד העונה ממוצעים של 9.1 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.1 איבודים ב-16 משחקים בליגה האיטלקית. בעבר שיחק בוורולי האיטלקית, בנימבורק, קרסני קריליה, אנטליה ובשיקטאש. יש לציין שכל עוד אין חתימה עם ריינולדס, נמשכים גם המגעים במקביל עם ג'רמי פארגו שמחירו יקר. מועמדים נוספים הם אדגר סוסה (28, 1.88) ואקס קליבלנד, ג'ראד קנינגהאם (24, 1.93).

הרבה לחץ השתחרר אתמול בהפועל ירושלים בעקבות הניצחון 80:100 על בני הרצליה, לאחר שבוע לא קל שעבר על הקבוצה בעקבות ההפסד המביך במחזור שעבר למכבי קרית גת. הצוות המקצועי ערך לא מעט שיחות עם השחקנים בעקבות חוסר היציבות בתקופה האחרונה, שבה ניצחה הקבוצה שלושה מתוך שישה משחקים. באותן השיחות אמרו השחקנים כי "צריך להראות מוטיבציה מלאה" וכי "כל שחקן צריך להסתכל על עצמו במראה".

גם המשחק מול בני הרצליה לא הלך חלק, והאלופה התקשתה מאוד במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-45:45, אך מחצית שניה מצוינת הרגיעה מעט את הרוחות במועדון. דיאור פישר סבל בסיום המשחק מתגובה אלרגית חריפה. השחקן קיבל זריקה במקום ופונה להמשך טיפול. הבעלים אורי אלון נכח במשחק, ולמרות הניצחון הוא רוצה עדיין לחזק את הקבוצה ולצרף שחקן נוסף בעמדת הגארד.

שחקן הפועל חולון סקוטי ריינולדס. ברני ארדוב
בדרך חזרה לישראל? ריינולדס/ברני ארדוב

בר טימור סיכם את המשחק ואת התקופה הקשה: "לא היה נעים בשבועות האחרונים לאחר כל מה שקרה בקבוצה. החבר'ה הבינו שמשהו כאן חייב להשתנות וזה חייב לבוא מאיתנו. לא מדובר בדברים גדולים, אלא פשוט לבוא באנרגיות הנכונות, לבוא כמו שצריך כדי לחבר את הקהל אלינו. זה מה שעשינו מול הרצליה. היתה לנו נפילה מנטלית אבל עשינו סוויץ' בראש. הרי זו עונה ארוכה ואי אפשר להיראות כפי שנראינו, אפשר גם להפסיד אבל יש דרך להפסיד. אני שמח שניצחנו ואני מקווה שזה יהיה גם לטווח הרחוק, אני גם מאמין בכך".

בגזרת האוהדים נרשמה במהלך המשחק תקרית לא נעימה, כאשר באולם נתלה שלט ובו נכתב: "רוצים להיפרד יפה משחקנים. לא רוצים להיות מכבי תל אביב 2. לא רוצים את גיא הראל בארנה". האוהדים התבקשו להוריד את השלט במחצית, אך סירבו.

(עדכון ראשון: 09:30)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully