וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מיואש: "ביכולת הזו היינו מפסידים גם לקבוצה של הבן שלי"

קליבלנד שוב גועשת: "זה מה שקורה כשלא מכבדים את היריבה, אנחנו חסרי אכפתיות". הפרשנים: "אי אפשר להאשים יותר את בלאט". וגם: הדמיון בין התרגיל של לו לתרגיל שלברון מחק לישראלי, הממים המשעשעים ורשימת המועמדים לאימון הניקס שהתקצרה ועדיין כוללת את בלאט

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
מתרגיל להתייאש. לברון/AP

קליבלנד רשמה הלילה (בין שני לשלישי) את אחד ההפסדים יותר מביכים שלה העונה, כשנכנעה לחמישייה השנייה של ממפיס 106:103. הקאבס הגיעו למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות והתכוננו לטיול מול הגריזליס, שחסרו את מייק קונלי, זאק רנדולף, כריס אנדרסן ומאט בארנס - כולם שחקני חמישייה - אך ספגו הפסד כואב, ששוב מעלה את מפלס הלחץ באוהיו.

1.8 שניות לסיום הגיע הרגע המעניין של המשחק: קליבלנד יצאה להתקפה אחרונה בפיגור שלוש אחרי שלשה של לברון, טיירון לו לקח פסק זמן, והקאבס יצאו ממנו עם תרגיל הוצאת חוץ של ג'יימס, דומה מאוד לתרגיל שאותו ג'יימס "מחק" לדיוויד בלאט מול שיקגו בעונה שעברה. המסירה של ג'יימס מצאה את קיירי אירווינג, שהחטיא זריקה נוחה יחסית מחוץ לקשת.

"הייתי יכול לשבת פה ולומר לכם את הקלישאות הרגילות, להסביר שאנחנו מוכנים לפלייאוף כבר מחר. אבל האמת היא שאנחנו לא", אמר לברון, שלמרות שקלע 28 נקודות ועבר את ג'ון האבליצ'ק בדרך למקום ה-13 בטבלת קלעי כל הזמנים ב-NBA, נראה כעוס בסיום. "כשמאבדים 25 כדורים, ולא אכפת לי מי משחק מולך, זו יכולה להיות גם הקבוצה של הבן שלי בכיתה ה', אתה הולך להפסיד. איבדנו הרבה כדורים סתם בגלל חוסר אכפתיות. אסור לזלזל באף אחד, כי כולנו בליגה הזאת מסיבה מסוימת. לא כיבדנו אותם, ונענשנו. אולי העונה כבר בשלב מתקדם, אבל אנחנו עדיין לומדים. עדיין קורים לנו דברים שלא צריכים לקרות".

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם לברון ג'יימס. AP
כמו בימי בלאט, רק קצת אחרת. לו ולברון/AP

גם טיירון לו, ששרטט את התרגיל האחרון וקיבל אישור מלברון, נשמע מדוכדך בסיום. "אני חושב שהם פשוט היו קשוחים יותר מאיתנו. הם שיחקו חזק ושרטו יותר ממנו. חייבים לכבד את כולם בליגה הזו. בסוף, כולם מקבלים משכורת. זה המסר של המשחק הזה. כבר למדנו שחיה פצועה היא הכי מסוכנת".

הדמיון הניכר בין המהלך האחרון של לו הלילה לבין המהלך שבלאט ניסה לשרטט בזמנו מול שיקגו העסיק גם את הפרשנים בארצות הברית. ג'סטין טרמיין מ-NBA TODAY צייץ: "לברון הוציא כדור חוץ 1.8 שניות לסיום. למה כשבלאט עשה מהלך דומה זה נחשב טיפשי, ואצל לו זה עובר בכזו קלות?".

כריס פידור מ-Cleveland.com כתב: "אנחנו כבר במרץ. דיוויד בלאט כבר לא פה. אי אפשר להאשים אותו יותר. הקאבס לא הפסידו בגלל השופטים, אלא בגלל שההרגלים שלהם רעים עדיין זקוקים לתיקון".

* הניקס עדיין מחפשים מאמן לעונה הבאה, ונראה כי האופציות הולכות ומצטמצמות. פרנק איזולה מ'ניו יורק דיילי ניוז' פרסם אמש כי פיל ג'קסון, שבוחן את שוק המאמנים, נוטה שלא לבחור מאמן הנחשב מקורב לג'ף ואן גנדי, שאימן בקבוצה בעבר ונחשב לדמות לא אהודה במדיסון סקוור גארדן על רקע ביקורת שהעביר לאחרונה נגד הפרנצ'ייז. בהנחה שהמידע נכון, מועמדותם של טום ת'יבודו, מארק ג'קסון, סקוט ברוקס ומונטי וויליאמס - כולם אימנו לצד ואן גנדי או שיחקו עבורו - יורדת מהפרק. כעת נראה שהזן מאסטר נוטה למנות אחד מ"אנשיו" - לוק וולטון או בריאן שואו - אך מועמדותו של בלאט עדיין נחשבת ריאלית, בעיקר בזכות קשריו עם הג'נרל מנג'ר סטיב מילס, חברו של בלאט ממכללת פרינסטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
בדרך לתפוח הגדול? בלאט/GettyImages

בארצות הברית משועשעים מהמצב של קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully