וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קלטת העירום: ארין אנדרוס זכתה בתביעה על סך 55 מ' דולר

כתבת הספורט, שקלטת שלה בעירום מלא הודלפה לרשת על ידי מציצן שצילם אותה בבית מלון, זכתה בתביעת הענק ותקבל סכום עתק מהאדם, מייקל בארט ומבית המלון בנאשוויל: "תודה על התמיכה"

ארין אנדרוס. AP
אנדרוס בהקראת גזר הדין/AP

סאגה בת שבע שנים הגיעה הלילה (בין שני לשלישי) לסיומה כאשר כתבת הספורט ארין אנדרוס, זכתה בתביעה בגובה 55 מיליון דולרים נגד אדם שצילם אותה בעירום מלא ופרסם את הסרטון ברשת ומול בית המלון בו אירע המקרה.

אנדרוס, שעובדת היום בפוקס ספורט ועבדה בזמן פריצת הפרשה ב-ESPN ניהלה מאבק משפטי ארוך מול בארט ומול בעלי בית המלון, על כך שאיפשר לבארט להגיע למצב בו הוא יכול לצלם אותה, והיום הוא הגיעה לסיומו עם החלטה שתהפוך אותה לאישה עשירה מאוד.

ארין אנדרוס. AP
סאגה שהגיעה לסיומה. אנדרוס/AP

אנדרוס תבעה תחילה 75 מיליון דולר, אך 'תסתפק' ב-55 מיליון בלבד, זאת אחרי שביהמ"ש הסכים כמעט עם כל טענותיה, התייחס לנזק התדמיתי והאישי שנגרם לה ופסק לטובתה. אגב, ביהמ"ש קבע כי בארט אחראי ל-51 אחוז מהמקרה, וישלם לאנדרוס 28 מיליון דולר ובית המלון, שאחראי ל-49, ישלם 26 מיליון דולר. במקרה של בארט, שכבר איבד את כל חסכונותיו, נראה שאנדרוס תראה סכומים קטנים בהרבה, אם בכלל.

אחרי פרסום פסק הדין, פירסמה אנדרוס הודעה קצרה: "אני רוצה להודות לבית המשפט בנאשוויל וחבר המושבעים על השירות שלהם. התמיכה שקיבלתי מאנשים בנאשוויל הייתה מדהימה. אני רוצה להודות למשפחה שלי, לחברים ולצוות המשפטי. היה לי הכבוד לקבל תמיכה מקורבנות של מקרים דומים ברחבי העולם. המילים שלהם גרמו לי להמשיך ולנסות להעמיד לדין את מי שאחראי למקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully