וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד: "אין שמחה גדולה מזו". אברהמי: "הניצחון הגדול בקריירה"

6.3.2016 / 23:06

חגיגות בהפועל תל אביב, הכוכב שהצטיין עם 16 סיכם: "כשתהיה לנו יציבות, הכל ייראה אחרת". המאמן: "זה מוקדש לאורי שלף". לפני המשחק נרשמו עימותים עם המשטרה, תשעה אוהדים נעצרו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לאולם. באדיבות "אדום עולה".

שלא בפעם הראשונה, הדרבי התל אביבי בכדורסל הביא איתו גם אירועים שלא קשורים במשחק עצמו. כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה ערכו כמה מאות מאוהדי הפועל תל אביב התהלוכה המסורתית שלהם, בה הם שרים בדרכם ליד אליהו, ובסיומה התרחש עימות אלים בינם ובין המשטרה, ועל פי חלק מאוהדי הפועל תל אביב, הם ספגו חבטות. מספר אוהדים אדומים נלקחו לתשאול, ונרשמו תשעה עצורים, כולל של נערה שמכחישה כי ירקה על השוטרים, בשל "קריאות נאצה וגזענות ואמירות בעלות אופי של הסתה", לדברי דובר מרחב יפתח. ארגון האולטראס של הפועל תל אביב החליט שלא להיכנס לאולם אם העצורים לא ישוחררו.

מהפועל תל אביב נמסר: "כשעה לפני משחק הדרבי, ובסמוך להיכל, תקפו כוחות האבטחה עשרות אוהדי הפועל שעשו דרכם למגרש. על פי כל העדויות, אוהדים אלה לא נהגו באלימות. אנו קוראים לכוחות האבטחה להרגיע את הרוחות בתוך האולם. נדגיש, כי במשך כל השנה לא אירעו אירועים אלימים הקשורים באוהדי הקבוצה".

"לא ראיתי דבר כזה, המשטרה באה עם רצח בעיניים", אמר אחד האוהדים האדומים. מחוץ ליד אליהו יש כוחות אבטחה רבים, כולל כלבים בהם נעזרו כדי לפזר את המהומה.

ידידיה רפפורט: "אין לי בעיה עם 'שמעון מזרחי תתאבד'. זה לא אסור בחוק"

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

והיה גם משחק, ובו הביסו האדומים 68:84 בתום תצוגה גדולה. "באנו מוכנים", אמר שרון אברהמי בסיום. "אמרתי לשחקנים היום בבוקר שלא קל להחזיק קבוצה במצב הזה כמו הפועל תל אביב. אמרתי להם שזה רק עניין של אמונה. אני ניצחתי פה פעם אחת עם קרית אתא הקטנה, ואמרתי לשחקנים שאם רק נאמין אנחנו מסוגלים לעשות את זה. בקריירת האימון שלי זה הניצחון הגדול ביותר. אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לקורן ג'ורנו, ילד מנבחרת הנוער שחלה בסרטן ומתמודד עם המחלה והשני זה אורי שלף שבקרוב זה שנה למותו והניצחון הזה בשבילו. גם ברגע הזה אומרים שאנחנו מאכזבים וזה נכון. זו עונה לא פשוטה, אבל הכוח שלנו הוא לקום ולהראות שאנחנו חזקים. אם נוכל להיכנס לפלייאוף העליון, הכול פתוח".

על המעמד שלו כמאמן אמר אברהמי: "אני מרגיש טוב ולא הייתי לחוץ מהדיבורים על המעמד, ההנהלה מאמינה בי והיא מדהימה ואני לא מתייחס לספקולציות של האוהדים. אני נקווה שזה משחק שיהווה נקודת מפנה".

רביב לימונד שהצטיין עם 16 נקודות הוסיף: "שיחקנו די טוב ברוב שלבי המשחק. כמובן שזה היה משולב עם האמונה והרצון. אנחנו בתקופה לא טובה כל כך ולכן לנצח בדרבי ועוד אצלם, אין שמחה גדולה מזה. אנחנו לא ממשים את הפוטנציאל שלנו. יש לנו בקבוצה הרבה וברגע שנדע לייצר יציבות, הכול ייראה אחרת. אני לא משנה בכלל, העיקר שניצחנו ואני שמח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה את מכבי תל אביב 68:84

לכתבה המלאה
לימונד/ברני ארדוב

צפו בחגיגות של האדומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully