וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה את מכבי תל אביב 68:84

האדומים סיפקו הצגה גדולה ביד אליהו, הוליכו ביתרון דו-ספרתי כבר ברבע השני ולא שמטו אותו עד הסיום. תצוגה איומה של טבק ושחקניו, לימונד הצטיין עם 16 נקודות, האדומים הורידו 18 ריבאונדים בהתקפה

one
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
הצגה באדום/ברני ארדוב

הפועל תל אביב רשמה הערב (ראשון) את ניצחונה הגדול ביותר בעונה הקשה שעוברת עליה, כשהביסה את מכבי תל אביב 68:84 ביד אליהו. האדומים סוף סוף מוצאים סיבה לחייך, ומשיגים קצת אוויר לנשימה בתחתית הבוערת לקראת תחילת הסיבוב השלישי. מכבי תל אביב, לעומת זאת, לא תוכל לסיים את הסיבוב השני במקום הראשון, ולמען האמת, גם לא ממש מגיע לה.

עד הערב, החבורה של ז'אן טבק נראתה טוב לאחרונה, מאז שבוע הגביע, אלא שהערב, שוב ללא דווין סמית' ובריאן רנדל הפצועים, היא חזרה לסורה, וסיפקה עוד הופעה איומה בעונה האיומה שעוברת עליה. ריצ'רד הנדריקס שאמור להצטרף אכן יוסיף, אך הבעיות של טבק חמורות הרבה יותר משחקן (או היעדר) שחקן כזה או אחר.

האדומים ברחו ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע השני, בעיקר בזכות שליטה מובקהת בריבאונד ההתקפה (16 בסך הכל) ולא הרבה יותר מזה. מנגד, טבק חיפש מי שיציל אותו, אך פשוט לא מצא: ההגנה לא תפקדה, בהתקפה אף אחד לא היה קרוב לשיא יכולתו, והפער נשמר פחות או יותר עד הסיום. זו, ככל הנראה, הבשורה הגדולה ביותר עבור שתי הקבוצות: הפועל תל אביב פחות או יותר מצליחה לשמור על יתרון דו-ספרתי מהרבע השני ועד הסיום, ומכבי תל אביב לא מצליחה לסגור אותו, מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, שבשבוע שעבר שחררה את הרכז הפותח שלה (טיילור באטל). קדימה, הביאו את הסיבוב השלישי.

לפני הדרבי: עימותים בין אוהדי הפועל תל אביב והמשטרה, 9 עצורים

ידידיה רפפורט: "אין לי בעיה עם 'שמעון מזרחי תתאבד'. זה לא אסור בחוק"

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם טיילר רוצ'סטי, אייק אופייבו. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם גל מקל, יוגב אוחיון, גיא פניני, טרבור אמבקווה ואייק אופייבו, בעוד הפועל העלתה את רביב לימונד, טרה סימונס, דמיטריוס קונגר, ג'ון וויליאמסון ורוברט רות'בארט. מקל צלף שלשה וקבע 2:5, איתי שגב הפך את זה ל-4:10, לימונד ורות'בארט השוו ל-14:14, תמיר בלאט וקונגר חברו יחדיו לכדי אלי-אופ יפהפה, קונגר סייע לאדומים לסיים את הרבע הראשון ב-19:19.

רבע 2:

סימונס העלה את הפועל תל אביב ל-19:23, רוצ'סטי המשיך להחטיא, גיל אמיתי קבע 19:25, שגב פספס כמה הזדמנויות טובות לצמק, הצהובים רשמו את האיבוד השביעי שלהם, האורחת לא הפסיקה לקחת ריבאונדים בהתקפה, ורות'בארט ניצל אחד מהם כדי להגדיל את הפער ל-22:31. פניני חימם את הידית, מכבי צימקה ל-31:29, אך סימונס צלף שלשה גדולה שקטעה את המומנטום הצהוב, ודאנק מהדהד של וויליאמסון הוביל לטראש טוק עם אוחיון. השניים קיבלו עבירה טכנית, ובסיום המחצית הראשונה זה 29:40 להפועל תל אביב.

רבע 3:

לימונד צלף שלשה שקבעה יתרון שיא של 31:43, הפועל תל אביב עשתה ככל העולה על רוחה בצבע, ונקודות של רות'בארט העלו אותה ל-35:47. לנדסברג ניסה לקחת אחריות, אוחיון קלע מבחוץ והפער הצטמק ל-51:44, אך לימונד הגיב בשלשה משלו שקבעה 44:57. רוצ'סטי סוף סוף פגע מחוץ לקשת, בלאט צלף שלשה חשובה בצד השני, ועם העליה לרבע המכריע הוליכה קבוצתו של שרון אברהמי 50:60.

רבע 4:

לימונד איבד ואז ביצע עבירה רביעית, אך ג'ף אלן סיים אלי-אופ יפה, ונקודות של לימונד קבעו 52:64, 7:30 דקות לסיום. הרכז הישראלי הוסיף שלשה גדולה מהפינה, ואז הוסיף אחת נוספת מאותה פינה בדיוק וקבע 58:72, 4:30 דקות לבאזר. וויליאמסון ורות'בארט יצאו בעבירה חמישית, אך סימונס דאג לסגור עניין עם שלשה נוספת שהפכה את זה ל-59:75. זה נגמר ב-68:84 מהדהד לאדומים.

לימונד/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 14 נקודות (5/11 מהשדה), אייק אופייבו 12 ו-5 ריבאונדים, גיא פניני 9 (2/9 מהשדה), טרבור אמבקווה 9 ו-8 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 8, טיילר רוצ'סטי 6 (2/8 מהשדה), דרגאן בנדר 4 ו-6 ריבאונדים, יוגב אוחיון 3 (1/7 מהשדה), איתי שגב 3 ו-5 ריבאונדים. אלייז'ה מילסאפ (3:25 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 16 נקודות (4/5 לשלוש) ו-7 אסיסטים, ג'ף אלן 14, רוברט רות'בארט 14, טרה סימונס 10 ו-6 אסיסטים, ג'ון וויליאמסון 10 ו-9 ריבאונדים, דמיטריוס קונגר 10 ו-10 ריבאונדים, תמיר בלאט 7, גיל אמיתי 2, מתן נאור 1. יפתח בוכמן (1:04 דקות) ועומר שושני (00:51) שותפו, אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully