וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור: "נכנסתי לפניקה, אתמודד עם ההפסד כמו גבר"

עולם ה-MMA עוד מנסה לעכל את ההפסד של אלוף ה-UFC לנייט דיאז. האירי המאוכזב: "הלב שלי שבור". דיאז: "שלחתי לו אגרופים ושאלתי 'מה יש לך להגיד עכשיו?'". וגם: האלוף לשעבר שיצא מהחור והממים המובחרים

נייט דיאז, קונור מקגרגור, לוחמי MMA. AP
"שמעתי אותו". דיאז על מקגרגור/AP

עולם ה-MMA עצר את נשמתו למשך דקות ארוכות הבוקר (ראשון), כשהלוחם הגדול מכולם, קונור מקגרגור האירי, נכנס לזירת האוקטגון לקרב מול נייט דיאז בארגון הקרבות הגדול בעולם, ה-UFC. מקגרגור, אלוף העולם במשקל נוצה, החליט מסיבות כאלו ואחרות לקפוץ לקטגוריית משקל אחרת לגמרי שם חיכה דיאז, שהצליח להדהים את האירי כשניצח בחניקה כבר בסיבוב השני. מקגרגור אמנם לא הפסיד את החגורה מכיוון שנלחם בקטגוריית משקל אחרת, אך הפסיד לאחר 15 ניצחונות רצופים.

"הפנים שלו היו הרוסות לגמרי, נכנסתי לפניקה", אמר מקגרגור לאחר הקרב. "הקרב הבא שלי יהיה במשקל נוצה, אבל אני חושב שבעתיד כן אלחם בקטגוריית משקל גבוהה יותר. ההפסד כאב, זה כמו גלולה מרה, אבל אין מה לעשות. הוא תפס אותי, וזה קורה. אתמודד עם זה כמו גבר. אני לומד מטעויות ואמשיך הלאה, אהיה חזק יותר בקרב הבא. נכון, הלב שלי שבור, אבל אאסוף את השברים וארים את עצמי".

"התחלתי להכניס את האגרופים, ואמרתי לקונור 'מה יש לך להגיד עכשיו?'", אמר דיאז. "שלחתי ברך לבטן שלו, ושמעתי אותו צועק. באותו רגע, הוא ניסה להוריד אותי לקרקע, אז אמרתי לו 'עכשיו אתה מתאבק, אה?'. אתם זוכרים שיש לי חגורה שחורה ג'יו ג'יטסו, נכון?".

מלבד דיאז, מי שעוד חגג את הניצחון הוא אלוף העולם במשקל נוצה לשעבר, ז'וזה אלדו, שהפסיד לאירי בקרב ביניהם אחרי 13 שניות בלבד. "אנחנו ניפגש ב-UFC200, קונור", כתב אלדו בדף הפייסבוק שלו. "סיפור הסינדרלה שלך נגמר. אין לך לאן לברוח עכשיו, פוסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully