וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן איי סמית': לברון ג'יימס עשוי לעזוב את קליבלנד בתום העונה

כתב ESPN משוכנע שכוכב קליבלנד שוקל את עתידו: "הוא לא רוצה שיקחו אותו כמובן מאליו". לברון בהומאז' לדאנקן: "הוא שיקר כשאמר שאשלוט בליגה", וגם: ברשת מגיבים לנפילה של עומרי כספי

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, ג'יי אר סמית'. AP
רחוק מלהיות מרוצה. לברון/AP

מספרי הלילה

* לברון ג'יימס עלה למקום ה-14 בטבלת קלעי כל הזמנים ב-NBA, עם 26,366 נקודות, 12 יותר מטים דאנקן.

* לברון גם הפך לשחקן השלישי בלבד בתולדות ה-NBA שרושם רצף של 700 משחקים ומעלה בעונה הרגילה עם ספרות כפולות בנקודות. מייקל ג'ורדן וקארים עבדול ג'באר הם היחידים שעשו זאת לפניו.

* הספרס הפכו לקבוצה השלישית בהיסטוריה שפותחת עונה עם 0:30 במשחקים ביתיים. הקודמות: שיקגו 1995/96 ואורלנדו 1995/96.

* מאנו ג'ינובילי חזר בסטייל מהפציעה, וסיים את המשחק מול סקרמנטו עם 22 נקודות ב-15 דקות בלבד. זה מספר הנקודות השלישי הכי גבוה ב-30 השנים האחרונות לשחקן ששיחק 15 דקות או פחות.

* פול ג'ורג' אוהב מאוד את המפגשים מול וושינגטון. שניים מתוך חמשת המשחקים הטובים ביותר בקריירה שלו מבחינת מספר הנקודות באו מול הוויזארדס.

seperator

שניות אחרי שסן אנטוניו השלימה סוויפ בסדרת גמר ה-NBA מול קליבלנד ב-2007, טים דאנקן ניגש ללברון ג'יימס ולחש על אוזנו: "הליגה הזו עומדת להיות שלך. אתה תשלוט בה". כמעט עשור עבר, דאנקן עדיין משחק ולברון מנסה לעמוד בהבטחה. הלילה (בין שבת לראשון) הוא רשם ציון דרך נוסף בקריירה, כשחלף על פני הביג פונדמנטל במקום ה-14 בטבלת קלעי כל הזמנים, עם 28 נקודות מול בוסטון. "טימי שיקר לי", התלוצץ לברון אחרי שנתן לקאבס ניצחון 103:120.

"דאנקן הוא הפאוור פורוורד הטוב בכל הזמנים. יש לי כל כך הרבה סיפורים וכל כך הרבה סיטואציות שחווינו יחד. למרות שהוא מבוגר ממני בכמה שנים, תמיד היינו קשורים", סיפר לברון, שפגש את דאנקן בשלושה גמרים שונים. "מה שהוא עשה עבור הליגה הזו ועבור הספרס זה בלתי ייאמן. אתה מסתכל על שחקן כמוהו וחוזר לפרופורציות לגבי עצמך".

עוד באותו נושא

לברון עבר את דאנקן בקלעי כל הזמנים, הקאבס חגגו מול בוסטון

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
יריבות ארוכה. דאנקן ולברון/רויטרס

לברון הוסיף ש"אני אף פעם לא לוקח את עצמי כמובן מאליו. בורכתי בחברים נהדרים לקבוצה ובשחקנים שעזרו לי להגיע לאן שהגעתי". גם טיירון לו חגג עם לברון, ואמר בהתייחס לרצף 700 המשחקים שלו עם 10 נקודות ומעלה ש"אם לברון לא יכול לקלוע 10 נקודות במשחק הוא צריך לפרוש. אני לא חושב שזה כזה ביג דיל".

אבל נראה שגם הניצחון לא לגמרי מרגיע את הרוחות בקליבלנד. לפני המשחק דיווח כתב ESPN סטיבן איי סמית' כי לברון עלול לעזוב את הקאבס מוקדם מהצפוי, אולי אפילו בקיץ הקרוב. איי סמית', שפרסם לפני כמה ימים שקיירי אירווינג "לא שמח" בקליבלנד, אמר: "ממה שאני שומע מכל המקורבים של לברון, הוא לא רוצה שיקחו אותו כמובן מאליו. הוא לא רוצה להרגיש שהוא תקוע בקליבלנד רק בגלל שהוא חזר אליה. אם הוא ירגיש מובן מאליו, הוא עוד עלול לעזוב שוב", אמר. "לברון מעולם לא הבטיח או אפילו רמז שיפרוש בקליבנד. המשימה שלו היא להביא לקליבלנד אליפות. לא חושב שהוא יעזוב לפני שישלים את המשימה, אבל הכל יכול לקרות".

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. AP
חזר חד. ג'ינובילי/AP

* סקרמנטו ממשיכה להתרחק מהפלייאוף. הקינגס נכנעו הלילה לסן אנטוניו 104:94, ונותרו במרחק של ארבעה ניצחונות מיוסטון, המדורגת שמינית במערב. "קבוצות טובות באמת מצליחות להפוך מומנטום בעזרת ההגנה, אבל אנחנו נתקעים יותר מדי במומנטום רע", הסביר ג'ורג' קארל בסיום. "מול קבוצה כמו סן אנטוניו אי אפשר לשחק בצורה כזו. הם פשוט לא עושים טעויות. גולדן סטייט איכותית, יש לה כישרון מתפרץ, אבל הספרס פשוט לא שוגים".

במהלך הרבע הרביעי נרשם רגע משעשע לעומרי כספי, שנפל לפרקט אחרי שאיבד שיווי משקל באופן פתאומי, ואפשר לספרס לקלוע סל קל במתפרצת. כספי ספג גם סל יפה בחדירה ממאנו ג'ינובילי, שנראה מצוין במשחק החזרה שלו מהפציעה. "מה שקרה הלילה היה בלתי צפוי בעליל. כשפופ אמר לי שאני אמור לשחק כמה דקות, אמרתי 'מעולה, בטח אפילו אזרוק לסל'. ואז המשחק התפתח כמו שהוא התפתח. הרגשתי מצוין פתאום", סיפר הארגנטינאי.

ברשת משתעשעים מהנפילה של כספי

רגע הנפילה של כספי

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. ספק 500
עומרי כספי, סקרמנטו קינגס/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully