וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: "מנצ'סטר יונייטד החליטה שלא למנות את ז'וזה מוריניו"

באנגליה טוענים שהנהלת השדים האדומים, שנמצאת בקשר עם הפורטוגלי, ירדה ממנו אחרי ששמעה כי הוא רוצה לבצע רכש נרחב ולהפסיק את קידום הצעירים. ראיין גיגס יקבל את התפקיד?

one

בווידאו: הכל שטויות

אחרי שנראה היה שהמאמן הבא של מנצ'סטר יונייטד יהיה ז'וזה מוריניו, באנגליה מדווחים היום (ראשון) שראשי השדים האדומים החליטו לרדת מהפורטוגלי, אחרי שהבינו שהוא אינו מתכוון להמשיך ולקדם את השחקנים הצעירים של המועדון.

ביונייטד נמצאים בקשר רציף עם מוריניו בתקופה האחרונה ולאור ההצלחה האחרונה של שחקנים כמו מרכוס רשפורד, ג'סי לינגארד, טימותי פוסו מנסה וגיירמו וארלה, ביקשו לקבל ממנו הבהרה כי ימשיך לקדם אותם ולדחוף אותם בהרכב. מוריניו, לפי הדיווחים, סירב להתחייב על העניין והבהיר כי ירצה תקציב גדול לביצוע רכש, שעלול לבוא על חשבון אותם צעירים מבטיחים.

לואי ואן חאל, ריאן גיגס, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
היורש? גיגס עם ואן חאל/GettyImages

ביונייטד לא אהבו לשמוע את תשובתו של המיוחד, והחליטו לרדת ממנו לחלוטין, כשמי שעלה כשם הבכיר להחליף את לואי ואן חאל הוא עוזרו, ראיין גיגס. ביונייטד בטוחים שגיגס, שהגיע גם הוא ממחלקת הנוער של הקבוצה, ימשיך לקדם את הצעירים ולא יבצע רכש יקר ונרחב, שיגיע על חשבון הכשרונות הצעירים של הקבוצה.

לואי ואן חאל מצידו, דיבר על השחקנים הצעירים ואמר: "קידום כשרונות צעירים במועדון זה משהו שבהחלט עלה בראיון העבודה שלי לפני שחתמתי בקבוצה. שחקנים רצו להגיע לפה כי ידעו שאני אקדם אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully