וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים תוקפים: "שבן חיים ומכבי תל אביב יבדקו את עצמם"

6.3.2016 / 8:15

באיגוד לא אהבו את הביקורת של האלופה על זיו אדלר והשיבו מלחמה: "שיבדקו איך חלוץ מקבל כרטיס צהוב תשיעי בשלב כזה של העונה". יריב טפר: "הכרטיס לבן חיים היה מוצדק"

צילום מסך

באיגוד השופטים לא אהבו את המתקפה של מכבי תל אביב אמש (שבת) על השופט זיו אדלר. גורם בהנהלת מכבי תל אביב אמר כי במועדון חששו מאוד מהשיבוץ של אדלר למשחק נגד הפועל כפר סבא וההרגשה שלהם היא שהוא הגיע למשחק עם צהוב "מוכן מהבית" לטל בן חיים, שבעקבות הספיגה לא יוכל לשחק מול הפועל באר שבע בעוד שבועיים. "יותר טוב שמכבי תל אביב וטל בן חיים יבדקו את עצמם", אמר אמש גורם בכיר באיגוד השופטים. "שיבדקו כיצד חלוץ מקבל צהוב תשיעי בשלב כזה של העונה".

מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר היה יותר ענייני כשאמר אמש: "ההחלטה של זיו אדלר הייתה מוצדקת והצהוב היה לגמרי במקום. טל בן חיים עצר התקפה של הפועל כפר סבא והיה חייב לקבל צהוב. אין לו או למכבי תל אביב שום סיבה להלין על הצהוב הזה".

באשר לטענות של מכבי תל אביב כי אדלר מקפח אותם בצורה סדרתית, אמרו באיגוד: "בעונה שעברה זיו שפט את גמר הגביע בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ולא קיפח את מכבי. העונה הוא שפט את הדרבי בו מכבי ניצחה ולא היו תלונות. זיו אדלר הוא מהטובים שבין השופטים ואין מקום לטענות כלפיו ועובדה שמכבי תל אביב מעולם לא פנתה לבקש שהוא לא ישובץ למשחקיה. אין שום סיבה שהוא לא ימשיך לנהל את המשחקים של מכבי תל אביב העונה".

טל בן חיים דור מיכה מכבי תל אביב מתווכחים עם השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
תשעה צהובים העונה. בן חיים עם אדלר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully