וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "לא מכיר קבוצה ללא חילוקי דעות"

5.3.2016 / 22:44

אחרי ה-85:93 על עירוני נהריה, דיבר מאמן מכבי ראשון לציון על הפגישה עם יצחק פרי. ליונס: "ניצחון חשוב מאוד". אלפסי: "באנו יותר מדי נינוחים, אסור שזה יקרה לנו"

one

מכבי ראשון לציון סוף סוף סיפקה משחק ליגה הראוי, כשניצחה הערב (שבת) את עירוני נהריה 85:93, ותוכל לסיים את הסיבוב השני במקום החמישי. "אנחנו רואים את הליגה, זו ליגה חזקה ועוד מתחזקת, כל משחק הוא קשה ופיזי", אמר שרון דרוקר בסיום. "בחצי הראשון היינו קצת יותר מדי עצבניים וזה השפיע עלינו, גם על המגרש וגם מחוץ למגרש, היינו טיפה יותר מדי עצבניים. כל מה שעשיתי במחצית מעבר לדבר על הדברים המקצועיים, זה להרגיע את האנשים, שפה אנחנו נמדדים. בחצי השני השתלטנו על המשחק".

על הפגישה שקיים עם יצחק פרי בשבוע שעבר אמר המאמן: "בכל ארגון ובכל קבוצה יש חילוקי דעות ודברים שקורים בתוך הקבוצה, לא מכיר קבוצה שזה לא קורה. ליבנו דברים ודיברנו על הרבה דברים. אנחנו עוד פה ואתם צריכים לסבול אותי עוד קצת".

מארק ליונס שסיים כקלע המוביל עם 25 נקודות הוסיף: "זה היה מאוד חשוב, הרגשנו שאנחנו צריכים לחזור לנצח, באנו וניצחנו. הקבוצות בליגה רגילות אלינו, יש להם יותר זמן להתכונן אלינו, אנחנו פוגשים קבוצות שלא רגילות לסגנון שלנו באירופה, זה ההבדל".

המאמן המפסיד אריק אלפסי סיכם: "זה לא איך שרצינו להופיע מבחינה הגנתית, מה שהוביל אותנו לעונה טובה זאת ההגנה שלנו ומה שהראינו ברבע השלישי - אי אפשר לקרוא לזה הגנה. הם עשו סלים מתי שהם רוצים. שני הגארדים שלהם פירקו אותנו. באנו יותר מדי נינוחים, אסור שזה יקרה לנו. אנחנו רואים איך הקבוצות מתחזקות, אנחנו לא רוצים להגיע לתחתית, אנחנו עדיין מסתכלים למטה. אני מאוד מרוצה ממה שאנחנו עושים, הערב קצת פחות, נקווה שנשמור על הבית כמו שצריך".

מונרו וחנוכי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully