וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור לקראת הדרבי: "צריכים להגיע כמו קבוצת תחתית למשחקים"

5.3.2016 / 16:27

קפטן הפועל תל אביב מודה שקבוצתו מגיעה בסיטואציה לא פשוטה ליד אליהו (21:05, ערוץ 1): "לחץ מעל רמה מסוימת הוא בעייתי". יבזורי, סמית' ורנדל מחוץ לסגל של ז'אן טבק למשחק

one

בווידאו: תקציר הדרבי הקודם

משחקי המחזור ה-22 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם הדרבי הגדול של תל אביב בו תארח מכבי תל אביב את הפועל תל אביב (21:05, שידור ישיר בערוץ 1). שתי הקבוצות נפגשו פעם אחת העונה, בסיבוב הראשון, כשמכבי מנצלת ערב חלומי של טיילור רוצ'סטי שקלע 28 נקודות והוסיף 10 אסיסטים כדי לנצח 77:90. הדרבי מחר יהיה ה-109 של תל אביב כשהמאזן עומד על 27:81 לטובת מכבי, שבמשחקי הבית שלה ניצחה ב-47 מ-54 משחקים את האדומים.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק במומנטום טוב מאוד שנמשך מאז שבוע גביע המדינה. הקבוצה של ז'אן טבק ידעה לצאת עם ניצחון די קל בשבוע שעבר ממשוכה לא פשוטה באילת, ויודעת שלמרות פערי הכוחות הברורים בין הצדדים, בדרבי אי אפשר לזלזל. במכבי עסוקים בימים אלה בנסיונות חיזוק הסגל בשחקן פנים נוסף לקראת שלבי הסיום של העונה, כשמי שצפוי להצטרף הוא הפורוורד ריצ'רד הנדריקס שמנהל מגעים עם הקבוצה. טבק החליט שלא לרשום למשחק את דגן יבזורי לצידם של דווין סמית' ובריאן רנדל הפצועים, כשאלייז'ה מילסאפ ישוב לסגל. בקבוצה קיבלו מסר מהאוהדים כי לא ישבתו מעידוד במהלך הדרבי.

שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי מול שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
איך זה ייגמר הפעם? נאור מול רוצ'סטי/ברני ארדוב

בצד השני של הכביש, בהפועל תל אביב מגיעים בלחץ גדול לקראת הדרבי. הקבוצה של שרון אברהמי הפסידה שלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, ויודעת שהפסד ביד אליהו והיא קרובה מאוד אל המקום האחרון, בתום הסיבוב השני. בקבוצה שחררו במהלך השבוע האחרון את הגארד האמריקאי טיילור באטל, שהתלבש במפתיע למשחק ההפסד נגד הפועל חולון בשבוע שעבר, ומי שישוב לסגל בפעם השנייה מאז שהגיע הוא הפורוורד דמטריוס קונגר. בהפועל ערכו אמש אסיפת וידאו ארוכה בה עברו על הטעויות שלהם מהשבועות האחרונים, והטעויות מהדרבי האחרון, בתקווה לרשום הפתעה גדולה. כ-750 אוהדי הקבוצה יגיעו לתמוך בשחקנים במשחק.

"זה עדיין לא אותו לחץ שדיברתם עליו, יש לחץ מהסיטואציה", אמר מתן נאור לקראת המשחק, "אני מאמין שבסופו של דבר הלחץ הוא הלחץ שאתה שם על עצמך, לפעמים לחץ מוציא ממך דברים טובים, אבל כשהוא עובר רף מסוים זה יכול להיות בעייתי. מבחינת טבלה והשלכות של ההפסד האחרון וקדימה אז יש לחץ וצריך לנתב אותו כדי להוציא מעצמנו יותר כמו קבוצת תחתית. ברור שמשחקי המפתח של להישאר בליגה יהיו נגד הקבוצות שאנחנו מתמודדים איתם, אבל לכל משחק מעבר יכול להיות השלכות. יצא לי לאורך הקריירה להיות בסיטואציות פחות נעימות, בכדורסל בוגרים שלי פחות התניסתי בזה. אבל אפילו בשנים האחרונות עם הפועל בליגה הראשונה תמיד הרגשתי כאנדרדוג. זאת הסיטואציה, ההפנמה שלנו זה משהו שקשה לי להגיד שהפנמנו עכשיו. אבל חייבים להפנים את זה וצריכים להגיע כמו קבוצת תחתית למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully