וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן נזף ברונאלדו במהלך הניצחון על לבנטה, הפורטוגלי רב עם פפה

בספרד פרסמו מספר סרטונים המראים את מה שאנשי ריאל מדריד נאלצים להתמודד כשזה נוגע לפורטוגלי. המאמן היה מתוסכל מאי ביצוע הוראות, הבלם זעם אחרי שהכוכב לא עזר בהגנה. הסרטונים בפנים

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת 1:3 את לבנטה

ריאל מדריד עוברת עונה לא טובה בליגה, בלשון המעטה. הקבוצה רחוקה מאוד מפסגת הליגה הספרדית, היא עפה מהגביע אחרי מבוכה בירוקרטית וכבר החליפה מאמן. במקביל, השמועות על חריש עמוק בקיץ כבר בעיצומן, כאשר אחד השמות המרכזיים המועמדים לעזוב הוא הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו.

הכוכב הפורטוגלי אמנם ממשיך בקצב כיבוש מרשים, אך השמועות על אדם שלא קל להתמודד איתו, בנוסף ליכולת העלובה שלו במשחקים הגדולים, עלולה לגרום לעזיבתו בסוף העונה.

בנוסף, אחרי ה-1:3 על לבנטה אמש (רביעי), בספרד פרסמו מספר סרטונים המראים על התככים בתוך הקבוצה, בכל הנוגע להתנהלות של רונאלדו מול שחקנים ואנשים אחרים במערכת.

בסרטון הראשון, נראה המאמן זינדין זידאן נוזף ברונאלדו על חוסר היכולת שלו לבצע את ההוראות הטקטיות שלו ובסרטון השני נראה חברו לקבוצה ולנבחרת פורטוגל, פפה, נוזף בחברו על זה שלא עזר בהגנה. תשובתו של רונאלדו אגב הייתה: "לא כולם צריכים לעשות הגנה". הסרטונים לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully