וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "היה עדיף להגיע עם 0:0", מאנצ'יני: "משחק נהדר שלנו"

אחרי הפסד 3:0 בטורינו, אינטר כמעט ביצעה קאמבק עם 0:3 ביתי מול יובנטוס בחצי גמר הגביע אך הפסידה בפנדלים. מאמן האלופה: "היינו שאננים". מאמן אינטר: "צריך להתעלם מהביקורות"

אחרי שניצחה 0:3 במשחק הראשון של חצי גמר הגביע את אינטר, יובנטוס הייתה בטוחה שמקומה בגמר מול מילאן ניצחה. אולם, הגברת הזקנה עלתה אמש (רביעי) למעמד הזה בשיניים אחרי שהובסה 3:0 במשחק הגומלין מול אינטר והצליחה להשתחל לגמר רק אחרי דו קרב פנדלים מורט עצבים.

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. GettyImages
כמעט התפספס לו. אלגרי/GettyImages

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס שיפגוש את האקסית שלו בגמר, התייחס למשחק ואמר: "זה לא היה קל להגיע לגמר, שיחקנו לא טוב במשך 70 דקות וזה היה בעוכרינו. אינטר לחצה אותנו אבל השחקנים שלי עשו עבודה טובה בסוף".

אלגרי הוסיף: "ציפיתי שאינטר תעשה לנו בעיות ואמרתי הרבה פעמים במסיבת העיתונאים שעוד לא העפלנו. היה עדיף להתחיל את המשחק הזה מ-0:0 משום שלהגיע עם יתרון 0:3 לפעמים גורם לאיבוד ריכוז ושאננות. זה קרה לי כבר כשמילאן שלי הובילה 0:3 על ארסנל במשחק הראשון והייתה בפיגור 4:0 בלונדון. זה מצב מסוכן".

רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר פרגן לשחקניו על הניצחון והכמעט קאמבק מדהים: "זה היה משחק נהדר שלנו, כל הכבוד לשחקנים שלי. אני קודם כל עצוב בשבילם, הם היו ראויים להגיע לגמר. אינטר הייתה מקום ראשון עד המחזור ה-18 וכולם ביקרו אותנו בכל מקרה. הפסדנו כמה משחקים וכולם ביקרו אותנו, אנחנו צריכים פשוט לעבוד קשהו להתעלם מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully