וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"רשימה השחורה": של זידאן ופרס: רונאלדו וראמוס בדרך החוצה?

ב"ספורט" הקטלאני טוענים שנשיא הבלאנקוס ומאמנו ערכו רשימה של עשרה שחקנים שיימכרו בקיץ, וביניהם כמה מכוכבי הקבוצה, אם כי במקרה של הפורטוגלי הגרסאות סותרות. דיווח: אלגרי מועמד

one

בווידאו: ריאל מדריד מפסידה בדרבי. שוב

"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי מדווח היום (רביעי) שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מעוניין להחתים את מסימיליאנו אלגרי כמאמן הבלאנקוס בעונה הבאה במקומו של זינאדין זידאן. על פי העיתון האיטלקי, חצי גמר הצ'מפיונס בשנה שעברה, שבו יובנטוס הדיחה את ריאל, הלהיבה את פרס, שגם קיבל המלצה אישית מחברו אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן. יש לציין כי אלגרי הוזכר גם כמועמד לצ'לסי, ושנותרה לו עוד עונה בחוזה עם יובה.

"מונדו דפורטיבו" מדווח כי פרס רוצה לעונה הבאה את מאוריסיו פוצ'טינו, הארגנטינאי שמצעיד העונה את טוטנהאם לצמרת הפרמיירליג. אתמול דווח שפרס כבר שוחח עם ארנסטו ואלוורדה, מאמן אתלטיק בילבאו.

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
מצטרף לרשימה מכובדת. אלגרי/AP

עוד בריאל מדריד: בספרד דיווחו בימים האחרונים שריאל כבר החליטה להיפרד מכריסטיאנו רונאלדו, אבל גורמים בפורטוגל, המקורבים לשחקן ולסוכנו ז'ורז'ה מנדס, טוענים שגם נשיא המועדון פלורנטינו פרס לא החליט למכור את השחקן, וגם שהשחקן עצמו כלל לא החליט שהוא אכן רוצה לעזוב. "מאחר שריאל מדריד לא זוכה בתארים, רונאלדו נותר כגורם חשוב מאוד מבחינת התדמית הבינלאומית שלה", נכתב, "הוא הנכס הכי גדול של המועדון". עוד צוין רונאלדו שומר על כשירות פיזית, במיוחד בהשוואה לשחקנים כמו בייל, פפה, חאמס, מרסלו ובנזמה.

מנגד, ב"ספורט" הקטאלוני מעדיפים לצטט את הטלוויזיה הפורטוגלית, שם הועברה גרסה הפוכה. על פי דיווח בערוץ "מגה", רונאלדו וסרחיו ראמוס ניגשו לפלורנטינו פרס וביקשו ממנו לעזוב את המועדון בתום העונה. יש לציין כי זידאן התייחס אתמול לאמירה של רונאלדו שעוררה סערות השבוע ("אם כולם היו ברמה שלי, היינו במקום הראשון"), ואמר: "רונאלדו דיבר עם כל השחקנים, זה מאחורינו. כולנו יודעים את החשיבות של רונאלדו, וכולנו מאחוריו. העניין טופל וסודר. הכי חשוב שנישאר ביחד".

כמו כן, ב"ספורט" פרסמו היום לפלורנטינו פרס נמאס, והוא מעוניין לנקות את חדר ההלבשה של הקבוצה. בצוותא עם זידאן, ערכו השניים מעין "רשימה שחורה" של השחקנים שישלמו את המחיר, ובה ניתן למצוא "פרות קדושות", כפי שהוגדרו, כגון רונאלדו וסרחיו ראמוס, כמו גם את פפה, אלברו ארבלואה, איסקו, חאמס רודריגס, קאסימרו, דנילו וחסה.

על פי הדיווח, לפרס יש רשימת חלומות שכוללת את דויד דה חאה, אדן הזאר, פול פוגבה ורוברט לבנדובסקי, אך גם הוא מבין שכדי לקנות בגדול, הוא יצטרך למכור בגדול.

עוד באותו נושא

לוקה מודריץ' ייעדר מהמשחק של ריאל מדריד נגד לבנטה ברביעי

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
תלוי את מי שואלים. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully