וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשבר בכדורסל הנשים נובע אך ורק מכישלון המנהלת והעומדה בראשה"

2.3.2016 / 9:07

משרד הספורט הגיב בצורה חריפה לאיום השביתה החל ממחר של מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים: "ההתנהגות של איריס שטרק היא חסרת אחריות"

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים. מגד גוזני
"המינהלת כשלה בדיווחיה". איריס שטרק/מגד גוזני

מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים הודיעה אמש (שלישי) במסיבת עיתונאים כי תשבית את משחקי הליגה החל ממחר, מועד פתיחת רבע גמר הפלייאוף, לאחר שמשרד הספורט לא העביר 2.4 מיליון שקלים מתחילת העונה כפי שהבטיח, אלא הציע להעביר במיידי 600 אלף שקלים.

הבוקר הגיב משרד הספורט לדברים: "משרד הספורט עוקב בתדהמה אחר ההכרזות של יו"ר מנהלת כדורסל נשים הטוענת למשבר בגלל אי העברת כספים מובטחים, לכאורה, על ידי משרד הספורט", נכתב בהודעת המשרד. "ההתנהלות של מנהלת כדורסל נשים וההתנהגות של העומדת בראשה, איריס שטרק, היא חסרת אחריות, אינה מקצועית וכל כולה נובעת מכשל ניהולי של המינהלת. מתוך רצון לקדם ספורט נשים ולאור הטענות על הפער בין תקציב השיווק של כדורסל נשים לזה של כדורסל גברים, ביקשה שרת הספורט לפעול להגדלת התקציב לענף כדורסל הנשים מסכום של כשני מיליון שקלים בשנה הקודמת לסכום של 3 מיליון שקלים בשנה הזו, וגם זאת למרות חוות הדעת של אנשי המקצוע במשרד ובטוטו שטענו שאין בסיס מקצועי לדרישת המינהלת או צורך אמיתי בסכומים אלו".

עוד נאמר בהודעת המשרד: "הסכום שהועמד הוא 2.4 מיליון לתכנית שיווק אך לצערינו, המינהלת כשלה בדיווחיה, פעם אחר פעם ולא הצליחה להעמיד דוחות ביצוע שיאפשרו את העברת התקציב. גם לאחר שאנשי המשרד ישבו עם המינהלת כמה וכמה פעמים, לא הצליחו לקבל ממנה את הדוחות הרצויים. על אף כל זאת משרד הספורט הצליח, לפנים משורת הדין, לשכנע את הלשכה המשפטית ואת החשבות לאפשר להעביר סכום של חצי מהתוכנית העומד על כ-1.2 מיליון שקלים, כאשר מקדמה של 600 אלף שקלים תועבר באופן מיידי. משרד הספורט מדגיש שלא צריכה להיות למנהלת בעיית תזרים הן בגלל שהמסגרת התקציבית שזמינה להם זהה למסגרת התקציבית מהשנה הקודמת, והן בשל הסיוע של איגוד הכדורסל במימון ביניים. המשבר, עליו הכריזה יו"ר המינהלת, איריס שטרק, נובע אך ורק מכשלון המינהלת והעומדת בראשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully