וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 ימים לפתיחת היורו: מי הפייבוריטית לזכייה? ולמלך השערים?

אלופת העולם גרמניה? אלופת אירופה ספרד? המארחת צרפת? מי הפייבוריטית של סוכנויות ההימורים לזכייה בטורניר וכמה כסף תקבלו על זכייה של כל אחת מהן? וגם: מי הפייבוריט להיות מלך השערים?

רויטרס

בווידאו: חגיגות העלייה ההיסטורית של נבחרת אלבניה

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה עם מריו גצה. Dennis Grombkowski, GettyImages
מולר יחגוג יותר מכל אחד אחר?/GettyImages, Dennis Grombkowski

בעוד 100 יום בדיוק, ב-10 ביוני, ייפתח יורו 2016 עם המשחק בין המארחת צרפת לרומניה שיתקיים בשעה 22:00 שעון ישראל. זה יהיה היורו הראשון בו ישתתפו 24 נבחרות, שיחולקו לשישה בתים של ארבע נבחרות כל אחד. פרט לצרפת ורומניה, בבית א' יהיו גם אלבניה ושוויץ. בבית ב' יהיו אנגליה, רוסיה, סלובקיה, ויילס, בבית ג' תהיה אלופת העולם גרמניה עם צפון אירלנד, פולין ואוקראינה. בבית ד' ישחקו קרואטיה, צ'כיה, ספרד וטורקיה. בבית ה' יהיו בלגיה, איטליה, אירלנד ושבדיה ובבית ו' יהיו אוסטריה, הונגריה, איסלנד ופורטוגל.

נכון להיום, הפייבוריטית לזכייה - לפחות על פי סוכנות ההימורים וויליאם היל - היא צרפת. היחס על זכייה של הנבחרת המקומית בתואר בקיץ עומד על 3.75, בעוד גרמניה היא השנייה מבחינת הסיכויים עם 4.33, ספרד היא השלישית עם 6.5 ובלגיה ב-11. אם אנגליה תזכה בתואר, המהמרים עליה יקבלו פי 13 עבור הכסף שלהם. איטליה ופורטוגל הן פי 17 לזכייה. היחס הגבוה ביותר הוא 501 על הונגריה.

עוד באותו נושא

הקארמה של גרמניה, החשש של צרפת: כל המספרים של הגרלת יורו 2016

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. AP
יסיים כמלך שערי היורו? רונאלדו/AP

שני הפייבוריטים לסיים כמלכי השערים של הטורניר הם כריסטיאנו רונאלדו ותומאס מולר, כשכל אחד מהם מקבל יחס של 8 לסיים כמלך השערים. אוליבייה ז'ירו הוא השלישי ביחס של 13 ואחריו אנטואן גריזמן ורוברט לבנדובסקי (15) ורומלו לוקאקו (17). ויין רוני עומד על יחס של 34 והארי קיין על יחס דומה.

באתר ההימורים בטפייר גרמניה דווקא הפייבוריטית לזכייה בטורניר עם יחס של 3.75, בעוד צרפת שנייה עם 4.5 וספרד עומדת על 5.5. גם שם כריסטיאנו רונאלדו ותומאס מולר פייבוריטים לסיים כמלכי השערים כשכל אחד מהם מקבל יחס של פי 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully