וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין הגיש תביעה נגד הפועל חיפה: "הוסיפו פרטים להסכם ללא ידיעתי"

1.3.2016 / 11:46

המאמן המפוטר טוען כי במועדון הוסיפו את צמד המילים "ללא תשלום" לחוזה לאחר החתימה. בקבוצה מסרבים לתת לבנין מענק הישארות מכיוון שלא החזיר את רכבו השכור. גבאי ינהג באופן דומה?

one

בווידאו: 1:1 בין הפועל רעננה להפועל חיפה?

מאמנה לשעבר של הפועל חיפה, טל בנין, הגיש תביעת פיצויים על סך מיליון שקלים נגד המועדון לבית הדין האזורי לעבודה. בין היתר, דורש בנין את שכרו עד תום העונה, פיצויים על עוגמת נפש, החזר על הוצאות שהוציא למען הקבוצה ועוד. בנוסף לכל אלו, בנין תובע גם כספים המגיעים לו עוד מהעונה שעברה ובראשם מענק ההישארות.

לוואלה! ספורט נודע שסעיף מעניין מאוד בתביעה כולל טענה של בנין, לפיה בהסכם שהופקד לבקרה הוסיפו במועדון בכתב יד סעיף ללא ידיעתו. הסעיף המדובר מדבר על כך שכץ סיכם עם בנין שיוכל לפטרו ללא פיצוי עם הודעה של שבועיים מראש, אלא שלטענת בנין, לאחר החתימה על ההסכם הוסף בכתב יד המילים "ללא תשלום", מה שגרם למועדון לטעון כי הוא אינו צריך לשלם לבנין את הסכום הזה.

בכל מקרה, בנין דורש את כל המשכורות עד סוף העונה וזאת לאור העובדה שלטענתו במועדון לא הודיעו לו שבועיים מראש כפי שסוכם, אלא השעו אותו עם תשלום ולאחר מכן הודיעו לו באותו יום שהוא מפוטר כשהוא למד מכלי התקשורת על הדבר.

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שומר את הרכב השכור. בנין/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה הודיעו למאמן שהוא לא יקבל את התשלומים על מענק ההישארות עד אשר יחזיר את הרכב השכור שקיבל מהקבוצה. כעת, בנין תובע גם את התשלומים הללו כשהוא הודיע למועדון שהרכב יישאר אצלו וזאת על פי ההסכם שעדיין מופקד בבקרת התקציבים. בתביעה נכתב בין היתר: "פיטורי התובע באמצעות שיחת טלפון ללא שימוע, התנהגות בחוסר תום לב, השעיית העובד ללא שימוע שלא כדין, הלנת שכר עבודתו באופן עקבי על ידי הנתבעים, אי ביצוע הפרשות לפנסיה כדין, אי תשלום ימי חופשה, זיוף הסכם והעסקה של התובע והתנכלות לתובע ופגיעה בו ובשמו הטוב".

כעת בחיפה יצטרכו להגיש את כתב ההגנה שלהם לעניין כאשר ברור לכולם שהעניין יגיע לבית המשפט. בחיפה תוהים בשלב זה מה יעשה המנכ"ל אפרים גבאי שעדיין נמצא בהשעייה מהמועדון והאם יגיש גם הוא תביעה נגד המועדון בשל הנזק שנגרם לו. דובר המועדון נועם רגב התייחס לעניין ואמר: "עדיין לא קיבלנו את כתב התביעה, כשנקבל נלמד אותו ונחליט אם להגיב".

בנושא אחר, מהראן ללה שב לפעילות לראשונה מאז שעבר ניתוח אפנדציט וערך אימון קל. אושרי רואש ינותח בעקבות הקרע ברצועת הקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully