וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "כרגע, אנחנו לא ראויים לפלייאוף", קאזינס: "הכל אפשרי"

ההפסד ל-OKC גרם לחוסר הסכמה בקרב שחקני סקרמנטו. לברון: "הראנו קשיחות מנטאלית". מילר רשמית בספרס, בנט שוחרר מטורונטו. וגם: וול עבר את ג'ורדן ומספרים מפתיעים ב-29 בפברואר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: סטפן קרי מדבר

לילה מרתק עבר על ה-NBA כשהטריפל דאבל היה בכותרות. ראסל ווסטברוק השיג את התשיעי שלו העונה וניצח את סקרמנטו, במשחק בו עומרי כספי קלע 16 נקודות לקינגס. יאניס אנטטקונמפו חגג עם טריפל דאבל משלו על יוסטון ובנוסף, לברון ג'יימס חזר מהמנוחה שלו והשיג ניצחון על אחת מהיריבות הגדולות שלו במזרח, אינדיאנה. בנוסף, אנדרה מילר חתם רשמית בסן אנטוניו והלילה נקבע סופית כי פילדלפיה, הקבוצה הרעה בליגה, לא תהיה בפלייאוף. לפחות הם סחבו עד מרץ...

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי מול דימרקוס קאזינס שחקן סקרמנטו. AP
חגג. ווסטברוק/AP

המספרים

* אינס קאנטר הוא השחקן השני בלבד בשש העונות האחרונות שמסיים עם 100 אחוז מהשדה עם לפחות 11 זריקות לסל

* ראסל ווסטברוק השיג את הטריפל דאבל התשיעי שלו העונה

* יאניס אננטקונמפו השיג טריפל דאבל שני בארבעת המשחקים האחרונים שלו

* ג'בארי פארקר קלע שיא קריירה של 36 נקודות

* מרצ'ין גורטאט הוא השחקן הראשון של הוויזארדס שמגיע ל-18 נקודות, 20 ריבאונדים וחמישה אסיסטים מאז כריס וובר בעונת 1996-1997

* ג'ון וול עבר את מייקל ג'ורדן במספר המשחקים עם 30 נקודות ומעלה במדי הוויזארס עם 26.

* אחרי הלילה זה רשמי: פילדלפיה לא תהיה בפלייאוף!

* סקרמנטו איפשרה ליריבותיה לקלוע יותר מ-110 נקודות במשחק בפעם ה-30 העונה

* ב-30 השנים האחרונות, רק ארבעה שחקנים השיגו טריפל דאבל ב-29 בפברואר. שלושה מהם עשו זאת מול סקרמנטו, אחד מהם היה ראג'ון רונדו עם הסלטיקס.

דמרקוס קאזינס, סקרמנטו קינגס. AP
עדיין מאמין. קאזינס/AP

עומרי כספי, שקלע 16 נקודות בהפסד לאוקלהומה, רואה איך הפלייאוף בורח לו מבין הידיים ואמר לאחר המשחק: "כרגע, אנחנו בכלל לא ראויים להגיע לפלייאוף".

ראג'ון רונדו, התייחס גם הוא לשאלת הפלייאוף ולא הסכים עם כספי: "אנחנו לא יכולים להסתכל אחורה על ההפסדים שלנו, חייבים להסתכל קדימה". דימרקוס קאזינס, שנקלע לעימות עם קווין דוראנט וכמעט הכה את סטיבן אדאמס, אך עצר את עצמו ברגע האחרון, אמר: "אני עדיין חושב שאנחנו יכולים להתאושש, הכל עוד אפשרי".

לברון ג'יימס אמר לאחר ההצגה שלו בקאמבק מול אינדיאנה: "הראנו קשיחות מנטאלית במשחק הזה. היו הרבה שינויים ביתרון, הם גם תפסו מומנטום ברבע הרביעי וזה היה לא פשוט, אבל שמרנו על הרוגע שלנו, קלענו ברגעים חשובים וניצחנו. אנחנו צריכים להפסיק לשים את עצמנו במצבים קשים. הלוואי שהייתי על המגרש נגד וושינגטון. קשה לראות את החברים שלך עוברים את מה שהם עברו שם, במיוחד כשאתה המנהיג".

בחדשות אחרות, סן אנטוניו הוסיפה את אנדרה מילר הוותיק לרוסטר, בתקווה שיוכל לתת עוד קצת ניסיון במאבקי הפלייאוף ולתת דקות מנוחה חשובות לטוני פארקר לקראת הרגעים המכריעים של העונה. בנושא אחר, הבחירה הראשונה בדראפט 2013, אנתוני בנט, ישוחרר מקבוצתו טורונטו ביממה הקרובה. השחקן, שנחשב בעיני רבים לבחירה הראשונה הגרועה ביותר בהיסטוריה, הציג ממוצעים עלובים של 1.5 נק', 1.2 ריב' ושימו לב, אפס אסיסטים העונה, אמור לחתום בפיניקס. אגב, נכון להיום, לבנט רק 543 נקודות מאז הגיע לליגה, המעט ביותר שקלע בחירת דראפט ראשונה מאז מארק וורקמן, שנבחר ב-1962. אפילו לגרג אודן יש יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully