וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: דני גולן קיבל שחרור מהפועל רמת גן וסגר עד תום העונה

1.3.2016 / 22:38

המאמן קיבל אישור לעבור למלאבס, הוא יגיע להיפרד משחקניו ולאחר מכן יחתום על החוזה עד תום העונה הנוכחית. בסביבתו של רן בן שמעון תקפו את מכבי פתח תקוה: "הם עוד יצטערו על מה שעשו לו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דני גולן סגר הערב (שלישי) במכבי פתח תקוה ויאמן את הקבוצה עד תום העונה. המאמן קיבל שחרור מהפועל רמת גן, ייפרד מחר משחקניו לשעבר ויחתום על החוזה אצל הכחולים, שם יאמן עד תום העונה הנוכחית.

כזכור, יממה אחרי ההחלטה של רן בן שמעון להתפטר מתפקידו, אבי לוזון ועומר גולן העבירו הילוך בנוגע למינוי מאמן חדש ונפגשו מוקדם יותר עם גולן. במהלך הפגישה נתן גולן את האני מאמין שלו ושמע מראשי מכבי פתח תקוה על הצרכים לקראת המשך העונה. גולן הוליך העונה את הפועל רמת גן למקום הרביעי בלאומית ואימן בעבר גם את הפועל נצרת עילית, אך יש לציין שאין לו ניסיון בליגת העל ואם יקבל את התפקיד זו תהיה טבילת האש שלו בליגה הבכירה.

דני גולן מאמן הפועל נצרת עילית. קובי אליהו
המחליף של רב"ש. דני גולן/קובי אליהו

בתוך כך, רן בן שמעון הגיע הבוקר להיפרד מהשחקנים. הוא סירב לדבר עם אנשי התקשורת שהמתינו לו, והסתפק באמירה קצרה: "אני צריך לארגן קצת את המחשבות. אני מצטער, נהיה בקשר". לאחר הירידה לכר הדשא, מי שהעבירו את האימון הם ייטב לוזון ומוראד מגמאדוב.

בסביבתו של בן שמעון אמרו הבוקר: "הוא כבר לא יכול היה להתמודד עם כל הרעשים מסביב והבין שכל זה משפיע על הקבוצה בצורה כזו שאי אפשר להמשיך יותר. לא נתנו לו שקט למרות שהוא המאמן הכי טוב בארץ היום. מכבי פתח תקוה תצטער על מה שעשתה לו".

יו"ר המועדון, אבי לוזון, שכאמור הגיע בעצמו לאימון ואמר על בן שמעון: "הוא עשה כמיטב יכולתו, אבל מה לעשות שכולנו בני אדם וכולנו נבחנים בדבר אחד והוא מבחן התוצאה? מבחן התוצאה רע מאוד בחודשיים האחרונים ובסיבוב השני הוא היה קטסטרופלי. צברנו שבע נקודות שזה הכי מעט חוץ ממכבי נתניה. הדיבורים על סביבת העבודה הם שטויות במיץ עגבניות. סביבת העבודה היא אותה סביבת עבודה ב-20 החודשים האחרונים".

לוזון הוסיף: "רצינו שבן שמעון יוביל אותנו לחווף מבטחים, הוא הרגיש שהוא לא יכול ואנחנו יוצאים לדרך חדשה. לא רציתי שהוא יילך, אבל ברגע שהוא החליט מבחינתי זה בסדר. אני צריך מישהו שמאמין בעצמו ובקבוצה. הוא החליט לעזוב, נקסט".

על השבועות הקרובים אמר היו"ר: "לדעתי מכבי פתח תקוה הקבוצה הכי טובה בפלייאוף התחתון והיא תצטרך להוכיח את זה. המטרה היא לסיים במקום השביעי. אני לא חושש שניאבק נגד הירידה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יו"ר מכבי פתח תקוה, אבי לוזון. קובי אליהו
"הוא החליט לעזוב, נקסט". לוזון/קובי אליהו

בתקופה האחרונה חש בן שמעון שהוא אמנם מקבל גיבוי בתקשורת משינו זוארץ, אבל מאחורי הקלעים גורמים במועדון נהגו להתבטא נגדו, דבר שלטענתו בא בסופו של דבר בתוצאות ובעובדה שהקבוצה הפסידה בשבעה משמונת המשחקים האחרונים.

מנגד, בקבוצה התאכזבו מאוד מהעובדה מהנשירה לפלייאוף התחתון אחרי שהייתה ברוב שלבי העונה בצמרת. אבי לוזון טען כבר לפני מספר שבועות שאי העפלה לפלייאוף העליון כמוה ככישלון, ולמרות זאת התעקש בשיחות עם גורמים שונים כי בן שמעון יישאר עד לסיום העונה.

בקרב השחקנים הידיעה על התפטרותו של בן שמעון התקבלה בהפתעה כתוצאה מהעובדה שהמאמן המשיך גם אחרי ההפסד בשבת. "זה לא היה צפוי אבל ככה אי אפשר היה להמשיך. במצב שלנו אנחנו צריכים רק שקט וכל עוד רן היה בתפקיד היו הרבה דברים שהתרחשו מסביב. צריך למנות כמה שיותר מהר מאמן כדי שנחזור להיות קבוצה. צפויים לנו מאבקי תחתית קשים מאוד, ואם לא נתעשת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במאבקים עד השנייה האחרונה".

(עדכון ראשון: 7:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully