וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון זכתה בגביע המדינה, גביע ראשון כמאמן למימון

האדומים גילו עליונות במשך כל המשחק בדרבי הראשוני וחגגו עם 27:29 ענק שמסדר להם גביע שני ברציפות ו-15 בסך הכול. ווגרינץ עשה הכול עם 15 שערים משלו, אבל הצהובים פשוט נעלמו בדקות המכריעות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מהרגע הראשון על גמר גביע המדינה שנערך הערב (שני) בהיכל שלמה היה כתוב רק דבר אחד: הפועל ראשון לציון. האדומים גילו עליונות בכל דקות המשחק על פני מכבי ראשון לציון והשיגו את הגביע השני ברציפות וה-15 שיילך לארון. לא פחות חשוב מכך, עידן מימון, שהגיע להפועל בשיאה של עונה קשה, זוכה להניף את הגביע הראשון כמאמן. הפועל ניצחה 27:29 אחרי שאת שער הניצחון הבקיע אבישי סמולר. למכבי ראשון לציון היה היום את רנאטו ווגרינץ שבגיל 41 הבקיע 15 שערים בגמר, נתון מדהים בפני עצמו, אבל כפי שניתן להבין הוא היה שם לבדו במערכה הזו.

עידן מימון, מאמן הפועל ראשון לציון, היה נרגש בסיום, ואמר: "אני מרוקן, אין לי כוחות. אני גמור. השרירים, הלחץ, זה פשוט מטורף. היה משחק קשה. למרות שהובלנו ושלטנו, מכבי חזרה עם אופי. רק הם יכולים לעשות את זה. בזמן האחרון הקבוצה שלי מפגינה אופי. תחילת העונה שלנו לא הייתה טובה. אני לא זוכר שקבוצה במקום השישי לוקחת גביע, אבל זה רק אומר שיש פה חבורה של גברים. התואר הראשון שהיה על השולחן הוא אדום, וזה חשוב לשחקנים ולקהל הזה. אין קהל כזה בארץ. מבחינתי זה עוד תואר, גביע 12 שלי. לא צריך יותר מזה".

גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון: "מגיע להם כל הכבוד. הם היו טובים יותר לאורך כל המשחק. לא נכנסנו טוב למשחק. הם היו אגרסיביים יותר מדי לטעמי. נלחמנו כמו גברים עד הסוף. חזרנו מבור בלתי אפשרי, היינו בשוויון רבע שעה לסיום. זה כואב מאוד כי התכוננו טוב, אבל הפנים קדימה. ברכות להפועל ראשון לציון".

שחקן ומאמן הפועל ראשון לציון עידן מימון (ימין). קובי אליהו
ערב מרגש. מימון/קובי אליהו

מחצית ראשונה

במשך שתי דקות וחצי שתי הקבוצות התקשו להכניע את השוערים, אבל אז הגיע אריאל רוזנטל שהוציא את המשחק מהיובש. זמן קצר לאחר מכן טל הרשקוביץ הבקיע את השער הראשון באדום. בהתקפות הבאות יואב נאמן ואבישי סמולר הבקיעו את השערים ל-2:2. הלחץ של האדומים עבד, וסמולר והרשקוביץ העניקו להפועל 3:6 בשלב מוקדם. הרשקוביץ עלה חד מפסק הזמן והמשיך להפגיז בדרך לשער השלישי שלו שסידר 3:7. הצהובים ניסו לחזור, אבל פיליפ מריאן לא אפשר להם והפער הגיע לחמש. נאמן ניסה לעצור את המומנטום, אבל השליטה המשיכה להיות אדומה. שלושה שחקנים של הפועל ראשון לציון הורחקו, ומכבי ניצלה עד זה נהדר כאשר ההפרש קוזז עד ל-15:12 לאחר שער של עמית סטלמן. מריאן הבקיע את השער האחרון עם הבאזר, החמישי שלו עד כה, בדרך ל-12:16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי ראשון לציון בכדוריד. קובי אליהו
מכבי ראשון לציון מאוכזבת/קובי אליהו

מחצית שנייה

אם ניתן היה לחשוב שהאדומים יעלו למחצית השנייה בזעם בעקבות החלטות השיפוט מהמחצית הראשונה, נראה שהם בחרו להתמקד במשחק. ואכן הרשקוביץ יחד עם מריאן היו דומיננטיים בדקות הראשונות של המחצית השנייה והעלו ל-14:19. רנאטו ווגריניץ היה האיש של מכבי באותן דקות והוא התחיל לכרסם בהפרש. הפועל נרדמה מכאן, מכבי ניצלה את זה והורידה לשני שערים הפרש, אבל עוז חממי בדקות טובות שלו הצליח להימנע מהתקרבות עד כדי שוויון. ווגרינץ הבקיע את השער ה-11 שלו ודאג לכך שהמשחק הזה יהיה צמוד. הוא גם היה האיש שהעניק את השוויון הראשון ל-23:23. עידן מימון לא היה מוכן לוותר על הגמר הזה, נכנס לעניינים, בישל וגם כבש את השער שהעלה את האדומים ל-24:26. מריאן הורחק בפעם השלישית במשחק ונפרד ממנו לדקות האחרונות. ווגרינץ שוב השאיר את מכבי בתמונה עם שני שערים חשובים והגיע ל-15 פרטיים בדרך ל-27:27. סמולר כבש את השער הקריטי שהעניק גביע שני ברציפות לאדומים, 27:29 בסיום.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים זכיה בגביע המדינה. קובי אליהו
חגיגה אדומה/קובי אליהו
שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים זכיה בגביע המדינה. קובי אליהו
שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים זכיה בגביע המדינה/קובי אליהו
שחקן הפועל ראשון לציון אבישי סמולר. קובי אליהו
סמולר/קובי אליהו
שחקן הפועל ראשון לציון אבישי סמולר. קובי אליהו
סמולר/קובי אליהו
שחקן הפועל ראשון לציון אבישי סמולר. קובי אליהו
סמולר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully