וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת "האדומים" חזרה להיות עמותת האוהדים הגדולה בישראל

לראשונה מאז 2013, העמותה המחזיקה בכ-20 אחוזים מהמועדון חצתה את רף 2,000 החברים ושבה להיות העמותה הבולטת בספורט הישראלי מבחינת מספר המשלמים בה. היו"ר: "החלטנו לשנות גישה העונה"

one

עמותת "האדומים", המחזיקה בכ-20 אחוזים מהמניות בהפועל תל אביב, חצתה את רף 2,000 האוהדים לראשונה מאז שנת 2013 וחזרה להיות עמותת האוהדים הגדולה בספורט הישראלי מבחינת מספר החברים המשלמים בה. הגידול הגיע בעקבות קמפיין הצטרפות שהתנהל בתקופה האחרונה, בעיקר ברשתות החברתיות ובמשחקי הבית של הפועל תל אביב. עמותות בולטות נוספות בספורט הישראלי הן הפועל תל אביב בכדורסל בה חברים כיום כ-1,500 חברים, עמותת "הלב הירוק" מהבעלים של הפועל כפר סבא עם כ-1,000 חברים, בית"ר נורדיה ירושלים עם כ-800 חברים, הפועל קטמון ירושלים בה כ-750 חברים ומכבי קביליו יפו עם כ-400 חברים.

יו"ר העמותה, אסף וולף, ציין: "במאמץ גדול החזרנו את 'האדומים' להיות עמותת האוהדים הגדולה בישראל. החלטנו לשנות גישה ומתחילת העונה נקטנו בדרך של לדבר פחות ולעשות יותר. אנו מנהלים מערכת יחסים קרובה ופוריה עם מחזיק זכויות הניהול במועדון כמו גם עם יתר בעלי המניות. האוהדים וחברי העמותה אומרים לנו במפורש שהם מרוצים ושהם רוצים שנתמקד יותר בעשייה במחלקת הנוער של המועדון, וזה בדיוק מה שנעשה. כבר השבוע אישרה האסיפה הכללית הקמת קרן מלגות למען שחקני הנוער והילדים במועדון ואני מבטיח שזה רק הצעד הראשון. אני קורא לכל מי שעדיין לא הצטרף לחזור הביתה. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו ולצדנו".

אוהדי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הכי גדולים בארץ. אוהדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully